Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koop hem ook ni op release al ben ik een grote fanAs I live and breathe.. een deftige silent hill game die geen remake is.
Komt waarschijnlijk hier pas binnen rond halloween mits Hades 2 & FF Tactics vlakbij de deur staan.
idem, vind de prijs te hoog.Koop hem ook ni op release al ben ik een grote fan
Ja is idd wel veel, en volgend3 weeg ghost of yeti (62€) heb die al tijdje geleden besteld op bol toen die zo weinig was.idem, vind de prijs te hoog.
idem; daartegen hoop ik Cronos uit te krijgenJa is idd wel veel, en volgend3 weeg ghost of yeti (62€) heb die al tijdje geleden besteld op bol toen die zo weinig was.
Via com.be? Want probeer ook, en ik krijg hier "not eligible"Heb hem kunnen pre-orderen met €10 korting op Amazon.com.be, dus voor €50 ga ik niet klagen; maar €80 zou ik er idd ook niet aan geven.

Mja nadeel bij pre orders bij Amazon is dat je hem soms weken na de release nog niet hebt. Daar bestel ik niets meer als pre orderHeb hem kunnen pre-orderen met €10 korting op Amazon.com.be, dus voor €50 ga ik niet klagen; maar €80 zou ik er idd ook niet aan geven.
Ja, was daarvoor met een andere promotie (toen kreeg je een voucher van €10 voor een volgende aankoop als je voor €40 kocht). Met die nieuwe promo werkt het helaas niet.Via com.be? Want probeer ook, en ik krijg hier "not eligible"![]()
Mja nadeel bij pre orders bij Amazon is dat je hem soms weken na de release nog niet hebt. Daar bestel ik niets meer als pre order

.
.Was mij niet eens opgevallen, de sfeer is gewoon enorm goed, dat is voor mij veel belangrijker dan details zoals de was die in de wind hangt te wapperenBen er net aan begonnen maar de steriele wereld stoort mij mateloos.
Je kan met niks interacten, planten bewegen amper als je er door loopt, was aan een wasdraad is van karton... komaan we zijn toch in het jaar 2025?
Dit verneukt voor mij al de immersion.
*edit* desondanks dat minpunt begin ik er nu wel goed in te komen.
Nu een uurtje bezig en sfeer zit zeker goed.
Advanced access via deluxe-editie waarschijnlijkHoe komt dat er al zo veel aan het spelen zijn ?
Als ik kik naxdeluxexstaat beide op 25 septemberAdvanced access via deluxe-editie waarschijnlijk
Als ik kik naxdeluxexstaat beide op 25 september
Heb de beschrijving idd eens gelezen e´ daarcstaat 48u vroeger toegang zou toch beter zijn dat ze bij aankoop die release ook aanpassen. Is overzichtelijker.Silent Hill f is scheduled to release for PlayStation 5, Windows, and Xbox Series X/S on September 25, 2025, following an early access release on September 23, 2025, for customers who pre-ordered the game's Deluxe Edition.
De release is inderdaad morgen, maar via de deluxe kan je dus al twee dagen vroeger spelen.