Silent Hill f

Serieus irritant dat ge de resolutie niet kunt aanpassen.

Heb de PC hier aangesloten op de grote 4k tv maar dan moet ik op 4k 30fps spelen want de GPU kan niet meer aan.
Wil deze gewoon op 1440p en 60fps spelen maar de resolutie kan je niet wijzigen tenzij je in windowed mode bent.:wallbash:
En wat is het probleem om te spelen in windowed mode ?
Speel hier thuis ook op windowed mode 65" 4K +/-120fps

En wat is het probleem om te spelen in windowed mode ?
Speel hier thuis ook op windowed mode 65" 4K +/-120fps
In windowed mode wil de game hier niet het volledige beeldscherm gebruiken. De game spelen en er rondom mijn bureaublad zien staan is niet echt handig. :unsure:

Ondertussen wel een oplossing gevonden online. Heb gewoon de display setting in windows zelf gewijzigd van 4k naar 1440p.

Ben toch geplooid, ghost of yetie zal een weekje moeten wachten.
Heb er gemengde gevoelens bij personage zegt me niet zoveel. En blijkbaar heb ik de puzzels op hard gezet help

Aight de lichten uit, headset aan. Zetel beetje dichter bij het scherm gezet. En toch ma pakske sigarette gekocht uit nostalgie. We gaan er is aan beginnen!

Gisteren na 10u uitgespeeld. :oink:
Had er eerlijk gezegd toch meer van verwacht. Interactie met de omgeving is onbestaande wat voor mij de game veel te steriel maakt.
Een handvol verschillende vijanden doorheen heel het spel vind ik toch wel heel pover. Steeds dezelfde animaties. Het wapen dat je vasthebt verdwijnt als sneeuw voor de zon als je aangevallen wordt en in zo'n animatie terechtkomt, alsook komen de cutscenes niet overeen met hetgeen je op dat moment vasthebt.
Heb me de laatste uren echt door het spel moeten sleuren. De setting deed het ook niet voor mij.
Jammer... 6/10

Zelf geen stamina upgrades gedaan? Enige dat ik demoeite vond qua upgrades buiten extra omamori charms.

Terug
Bovenaan