Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZaligMa geen kat op de pistes, ni normaal. In de kerstvakantie...

Volgende week gaat het hier nog kalmer zijn. Nu zijn er nog die donderdag opgekomen zijn voor de lockdown... onze madam zei hier dat ze vanaf 1 januari geen enkele booking meer heeft, 100 procent annulatie, 8 appartementen leeg.Zalig
Ik hoopte er al op. Dat het volgende week ook maar van dat is als ik er ben![]()
Zal hem fewoon binnen steken
Er is een immens verschil van wanneer en hoe je skiet.Dat is toch echt overdreven imo, tenzij je altijd over stenen etc skiet.
Niet normaal, ik had mij er al bij neergelegd deze winter niet meer te gaan, maar door al die verhalen over lege pistes (en de foto's op bv wintersporters.be) die er laat in de namiddag nog perfect bijliggen ipv een buckelfestijn zoals gewoonlijk... ben ook toch aan het bekijken of we volgende week toch niet kunnen gaan.@Tomski ... je zou een mens goesting doen krijgen om in de auto te springen de komende dagen (of de eerste week van januari.
Ik doe 50+ km / dag maar nooit opmerking gehad dat ik al te laat was, integendeel eerder 'amaai jij draagt goed zorg voor uw materiaal'Er is een immens verschil van wanneer en hoe je skiet.
Als je een week sportief door skiet is die wax gewoon weg van de onderkant. Dit kan je zien aan de base die witte verdroogde randen begint te krijgen.
Slijpen eenmaal je toch bezig bent met waxen kost echt geen geld extra of tijd (afhankelijk of je het zelf doet of laat doen).
Als je dan is op een hardere piste komt heb je tenminste nog grip.
3/4e van de vakantiegangers die moeten hun skies inderdaad niet elke week waxen. Die doen 4 pistes in de voormiddag en 2 in de namiddag.
Maar als je beetje sportief door skiet de hele dag (60km of meer) dan staat je base droog na die week.
Waar zitten jullie precies?Volgende week gaat het hier nog kalmer zijn. Nu zijn er nog die donderdag opgekomen zijn voor de lockdown... onze madam zei hier dat ze vanaf 1 januari geen enkele booking meer heeft, 100 procent annulatie, 8 appartementen leeg.
Het weer kan natuurlijk de pret bederven… de weerman van het wintersportforum gaf toch wel een doemscenario: heel warme temps (straalstroom uit Florida) en heel veel regen tot op behoorlijk grote hoogte. Dat tempert toch wel een beetje het enthousiasme om last minute nog iets te organiseren.Niet normaal, ik had mij er al bij neergelegd deze winter niet meer te gaan, maar door al die verhalen over lege pistes (en de foto's op bv wintersporters.be) die er laat in de namiddag nog perfect bijliggen ipv een buckelfestijn zoals gewoonlijk... ben ook toch aan het bekijken of we volgende week toch niet kunnen gaan.
Kan je anders linken naar een duidelijk filmpje dat ik het zelf kan inspecteren? 't Gaat om een snowboard.Er is een immens verschil van wanneer en hoe je skiet.
Als je een week sportief door skiet is die wax gewoon weg van de onderkant. Dit kan je zien aan de base die witte verdroogde randen begint te krijgen.
Slijpen eenmaal je toch bezig bent met waxen kost echt geen geld extra of tijd (afhankelijk of je het zelf doet of laat doen).
Als je dan is op een hardere piste komt heb je tenminste nog grip.
3/4e van de vakantiegangers die moeten hun skies inderdaad niet elke week waxen. Die doen 4 pistes in de voormiddag en 2 in de namiddag.
Maar als je beetje sportief door skiet de hele dag (60km of meer) dan staat je base droog na die week.
Ik heb de webcams van Val Thorens en Les Deux Alpes al een paar keer bekeken, dat ziet er ook niet zo druk uit hoor. Een pak kalmer dan toen ik er jaren geleden was. Ik denk dat veel mensen gewoon op veilig spelen en thuis blijven.Denk dat F en CH over de koppen gaan lopen zijn
Je merkt het vandaag ook in België, dit zijn geen wintertemperaturen (eerder licht herfstweer). Ik heb even gekeken naar het weerbericht voor Ischgl (daar is het volgende week gemiddeld 7° (en zonnig). Val Thorens blijft onder het vriespunt, met nog veel sneeuw.Het weer kan natuurlijk de pret bederven… de weerman van het wintersportforum gaf toch wel een doemscenario: heel warme temps (straalstroom uit Florida) en heel veel regen tot op behoorlijk grote hoogte. Dat tempert toch wel een beetje het enthousiasme om last minute nog iets te organiseren.

Hier zie je mooi het verschil tussen wit & zwart (zwart is goed, wit slecht)Kan je anders linken naar een duidelijk filmpje dat ik het zelf kan inspecteren? 't Gaat om een snowboard.
Zell am see / kaprunWaar zitten jullie precies?
Is Schnaps Hans open?Zell am see / kaprun