Michel Drets
Well-known member
Gaat in Val Thorens geen probleem zijn.Misschien een domme vraag, maar weet iemand in welke mate er sneeuwzekerheid is in Val Thorens (of omstreken) rond midden-december tot eind-december? Ik ben vroeger een paar keer gaan skiëen, maar altijd rond eind januari-begin februari en dan was er meestal wel sneeuwzekerheid.
Op de pistes zeker, de verbindingen tussen de verschillende valleien gaan open op 4 december.
Staan genoeg kanonnen om bij enkele dagen vorst alles vol kunstsneeuw te spuiten.
Hier zijn de cijfers op 3000m van de vorige jaren. buiten de pistes.
Meteociel - Climatologie mensuelle de Bellecôte - Nivose (73)
Résumé mensuel des observations météo ( températures minimales et maximales, précipitations et ensoleillement) de la station Bellecôte - Nivose (73)
www.meteociel.fr
Meteociel - Climatologie mensuelle de Bellecôte - Nivose (73)
Résumé mensuel des observations météo ( températures minimales et maximales, précipitations et ensoleillement) de la station Bellecôte - Nivose (73)
www.meteociel.fr

Net zwaar verbouwd en volgend jaar willen we het zwembad dat er ligt renoveren, dus budgettair moeten we keuzes maken. En mijn meniscus heeft zwaar afgezien door de verbouwingen, dus ik weet überhaupt niet of ik wel ga kunnen skiën, mss best eens gaan testen indoor.
) ... en ik zou het niet anders willen. Tegen de kou kunt ge altijd lagen lycra, merinowol, fleece, tshirt etc aansmijten.