kunde ni gaan?
=>
Bleh, madam positief. Daar gaat mijn ski vakantie volgende week :wallbash:.
Boarden en 1 boardgame vakantie / jaar is zowat hetgene waar ik een heel jaar het meeste naar uit kijk. Drie keer raden wat ik al 2 jaar bijna niet meer gedaan heb :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
Ik ging sowieso niet met gezin maar met 2 kameraden. 1 Heeft thuis een positieve dochter, en de andere is een (heel) hoog-risico persoon. Dus daar willen we niet riskeren om die aan te steken (ook al test ik negatief voor vertrek, ik kan 2 dagen later nog positief zijn en hem zo aan steken).
Ik zou alleen gaan (wat ik vaak doe), maar ik gok dat ik het ook aan mijne rekker heb.

Maar tis gewoon zo kut :cry:. Met +/- 30 dagen in de bergen is dat toch 1 van mijn grotere hobbies. De laatste 2 jaar: 4 dagen :headshake:.

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Pilzbar op de Penken :love: vééééél zat geweest :lol:

3 liter weissen in 1 glas :love:

Feest! Mail gekregen van greencheck dat ze bewust waren van het jnj vaccin issue.

Huidige versie scant mijn qr groen :party:

Ik ben mijn gefaalde vakantie van de komende dagen maar aan het omboeken naar mid maart. Hopelijk kan die doorgaan :headshake:.

Eergisteren terug van een weekje snowboarden in Alpe d'huez. Na vorige jaar geen skireis gehad te hebben, deed het nog es deugd om nog es op de latten te staan.

In totaal 5 keer ofzo de Sarenne gedaan. Twee keer volledig bovenaan vanop de Pic Blanc. Vorige keer was die lift naar de pic Blanc volledig dicht.

Volledige week elke dag zon, amper wolkje gezien. Dat was ook al lange tijd geleden.

Bijna nooit lang moeten wachten aan de skiliften. Refreshing.

Weinig controle op EU covid certificaat. In totaal 2 keer moeten tonen aan een skilift. Voor de rest wijzen ze op het dragen van een mondmasker maar echt afdwingen doen ze niet. In de bakjesliften hielden de meesten er zich nog aan maar op de zetelliften en in de rijen misschien de helft ofzo.

Aant kijkt om in maart nog es een skitripje te doen.
Hupsa, nog geen week terug van Alpe d'Huez en men volgende skireis is al geboekt :cool:

Van 5-12 maart naar Les Trois Vallées. Schone accomodatie in Courchevel geboekt :cool: vlakbij altiport courchevel dus we kunne nog met de vlieger gaan als we willen :p

Hupsa, nog geen week terug van Alpe d'Huez en men volgende skireis is al geboekt :cool:

Van 5-12 maart naar Les Trois Vallées. Schone accomodatie in Courchevel geboekt :cool: vlakbij altiport courchevel dus we kunne nog met de vlieger gaan als we willen :p
3 weken geleden zat ik daar nog op het terras tussen de pistes een veel te dure halve liter bier te drinken :biglaugh:
ik heb nu wel mijn dosis skiën voor het jaar gehad, na 1 week Val Thorens (met feestjes) + Covid achteraf. In 2023 pas terug op de latten.
Ben nu wel aan het kijken voor een andere reis in de bergen, maar dan eerder Nepal.

Al 3 keer geweest dit jaar en nog altijd geen covid... Denk dat het ook fel afhangt wat ge doet :unsure:
Kennis van mij is met zijn gezin geweest, continu in hun chalet gebleven s'avonds (geen contact met anderen) en telkens een lift voor hun gezin en overal mondmasker op. Dan thuis gekomen en iedereen had Covid. Het is een kwestie van geluk/pech hebben.

Kennis van mij is met zijn gezin geweest, continu in hun chalet gebleven s'avonds (geen contact met anderen) en telkens een lift voor hun gezin en overal mondmasker op. Dan thuis gekomen en iedereen had Covid. Het is een kwestie van geluk/pech hebben.
Ik soort gelijk voorzichtig geweest en geen Covid bij terugkomst.

3 weken geleden zat ik daar nog op het terras tussen de pistes een veel te dure halve liter bier te drinken :biglaugh:
ik heb nu wel mijn dosis skiën voor het jaar gehad, na 1 week Val Thorens (met feestjes) + Covid achteraf. In 2023 pas terug op de latten.
Ben nu wel aan het kijken voor een andere reis in de bergen, maar dan eerder Nepal.
Ja duur is het daar zeker :) Maar der is één mee die vorige week nog 7k uitgegeven heeft aan een shortski dus das wel handig als ge zo iemand mee hebt :p

Een skireis word ek eerlijk gezegd ni snel beu. Meestal doe ek da wel maar 1 keer per jaar maar zou vanaf nu graag toch minstens 2 keer per jaar willen gaan.

Nepal zou ek ook wel es willen doen. Die Annapurna circuit trekking ziet er wel de moeite uit om es te doen.

Ja duur is het daar zeker :) Maar der is één mee die vorige week nog 7k uitgegeven heeft aan een shortski dus das wel handig als ge zo iemand mee hebt :p

Een skireis word ek eerlijk gezegd ni snel beu. Meestal doe ek da wel maar 1 keer per jaar maar zou vanaf nu graag toch minstens 2 keer per jaar willen gaan.

Nepal zou ek ook wel es willen doen. Die Annapurna circuit trekking ziet er wel de moeite uit om es te doen.
Daar moet je al wat moeite voor doen. Nieuw gerief kopen, elke dag in een duur restaurant gaan eten, veel trakteren en in een sterrenhotel aan de piste logeren. Zoiets? :p

Terug
Bovenaan