Ik ben aan het kijken om een snowtrip voor 2 personen te boeken eind Maart.

Momenteel ben ik aan het kijken regio Mayrhofen maar via welke website zou ik nu het goedkoopst kunnen boeken?

En best dorpje naast Mayrhofen nemen? We willen wel graag dicht bij de skilift zitten zodat we geen auto of bus moeten nemen 😊

En best dorpje naast Mayrhofen nemen? We willen wel graag dicht bij de skilift zitten zodat we geen auto of bus moeten nemen 😊
Probeer Airbnb eens, ik ken de exacte data niet maar van 26/03 vind ik hier nog iets voor een week dicht bij de lift voor 605€ alles in... Als ge elke dag ne pizza, spaghetti gaat eten zijde ook niet teveel geld kwijt.

Of ge eet in de middag op de piste en in de spar plakken ze uwe smos voor geen geld en eet ge dat in de avond :)

Ik herinner mij dat er een leuke Wok takeaway lag op de pistes in ValTho (onderaan Portette & Moraine lift ongeveer)
Vandaag geprobeerd, en was idd lekker (voor een middag snack dan). Mijn reispartner heeft de burger tent in hetzelfde gebouw geprobeerd, en was ook ok.

Les 3 vallees is behoorlijk druk deze week. Er zijn rustige hoekjes te vinden ( bv de pistes boven Valtho met de Peclet lift: de rode Lac Blanc, bvd Lauzes, enz.

Het is valt mij op dat er redelijk wat mensen afgevoerd worden. De pistes zijn ok, maar wel een harde ondergrond (ijs). Mogelijks is dat de reden, of anders de drukte, of het feit dat het van veel mensen 2 jaar geen wintersport geweest is.

Het is valt mij op dat er redelijk wat mensen afgevoerd worden. De pistes zijn ok, maar wel een harde ondergrond (ijs). Mogelijks is dat de reden, of anders de drukte, of het feit dat het van veel mensen 2 jaar geen wintersport geweest is.
Ook gehoord van collega's die net terug zijn dat ze super veel zon gehad hebben, maar dat er inderdaad wat verse sneeuw zou mogen vallen...

Ook gehoord van collega's die net terug zijn dat ze super veel zon gehad hebben, maar dat er inderdaad wat verse sneeuw zou mogen vallen...

Dit kaartje zegt genoeg idd ;)

onze @Loser heeft zijn eigen gondel in Oostenrijk.

Loser.jpg

Momenteel week in Solden. Het weer is hier ongezien goed, nog geen vlokje sneeuw gevallen de laatste week en constant dikke zon.
Volgende week geven ze hetzelfde uit, ocharme die dat nu nog moeten aanzetten

Momenteel week in Solden. Het weer is hier ongezien goed, nog geen vlokje sneeuw gevallen de laatste week en constant dikke zon.

Zaterdag weekje flachauwinkl.
Daar is het ook zo,
Kijk er wel uit naar de zon, ik heb wel graag slush.
Doe toch gewoon 5 dagen aan een stuk park laps :p

Dat zeiden die van vorige week ook al :rofl:

Terug
Bovenaan