Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vraag me wel af hoe dit gaat werken, want zag er nog steeds maar 1 active character uit. Maar wel benieuwd!Multiplayer!![]()
Doordat ik mezelf terug liet ophypen door deze trailer, nogmaals mijn poging tot Ascension begonnen. Classes één voor één afwerken, dus zit met Ironclad momenteel op Ascension lvl 5.
Ik heb eerlijk geen idee hoe mensen lvl 20 bereiken en vrees dat mijn geest zal breken lang voor ik in de buurt ervan kom. Ik denk dat k toch wat tips&tricks moet opzoeken. Allicht als iemand me zag spelen, zou er veel gevloekt worden op al mijn achterlijke keuzes.

Doordat ik mezelf terug liet ophypen door deze trailer, nogmaals mijn poging tot Ascension begonnen. Classes één voor één afwerken, dus zit met Ironclad momenteel op Ascension lvl 5.
Ik heb eerlijk geen idee hoe mensen lvl 20 bereiken en vrees dat mijn geest zal breken lang voor ik in de buurt ervan kom. Ik denk dat k toch wat tips&tricks moet opzoeken. Allicht als iemand me zag spelen, zou er veel gevloekt worden op al mijn achterlijke keuzes.

20% clear rate op A20H en ca. 75% op A20.Doordat ik mezelf terug liet ophypen door deze trailer, nogmaals mijn poging tot Ascension begonnen. Classes één voor één afwerken, dus zit met Ironclad momenteel op Ascension lvl 5.
Naar mijn beperkte ervaring (A7 tem A10 over alle chars heen) is het vetgedrukte quasi altijd één vd belangrijkste factoren.2x dropkick is key denk ik, en een héél klein deck. Maar is heel moeilijk en meer geluk dan kunde (heel afhankelijk van goeie RNG)
Niet per sé; ik zou eerder de tip geven dat het geen verplichting is om bij elke card reward een card te kiezen. Het is niet zozeer waar dat een kleiner deck beter is dan een groter deck, daarvoor zijn er teveel variabelen.Naar mijn beperkte ervaring (A7 tem A10 over alle chars heen) is het vetgedrukte quasi altijd één vd belangrijkste factoren.
Grote decks zijn imo clunky en hang je nog veel harder af van het geluk van een goeie draw.
Maar zoals ik zei: beperkte ervaring en zeker ni op het hoogste niveau. Infinite decks zijn wel super leuk om te behalen en spelen.