Slay the Spire 2

Met elke char 1 run gedaan.

Ironclad, Silent & Defect gingen heel easy. Ook enorm blij dat Defect terug is want daar was eerst geen zekerheid over. Blijft toch mijn favoriet.

Regent en Necro voelen heel goed aan maar moet ik duidelijk nog aanleren want daar ging het helemaal niet vlot. Wel beide maar 1x geprobeerd. Nu een 2e keer Regent proberen.

Spijtig dat deze nog niet beschikbaar is op PS5, en dat zal waarschijnlijk nog wel even duren... Misschien toch maar kopen op PC

Gisteren 4 ascensions op een rij gedaan.
Met dank aan... een glitch :evil:.
Eentje waarmee je bij het kiezen van een upgrade voor je cards, je ze allemaal kan upgraden.
Je kan zelfs zo alle cards verwijderen.
Eigenlijk gewoon easy mode, lol.

Eentje waarmee je bij het kiezen van een upgrade voor je cards, je ze allemaal kan upgraden.
whats the point om te spelen dan?
Necro is heel sterk

Snap ik ook niet goed, dan kan je even goed een cheat mod gebruiken.

Hier weinig tijd gehad om te spelen maar toch enkele goeie combos gehad met Regent. Paar goeie power cards in zijn deck.

Vraag mij af of de ascensions resetten als de game effectief launcht?
Nu met iedereen ascension 3 completed.

Is mij nooit opgevallen eigenlijk.

Net een run met de silent gespeeld, in act 3 geen enkele damage gepakt.

Iedere kaart die ik speelde kreeg ik 2 block dan een relic dat def cards 5 block bij krijgen, men strikes kosten ook 0 energy om te spelen en men shivs deden de rest zalige run.

IC: 3w-3L
Silent: 2-0
Regent: 3-6
Necro: 5-3
Defect: 2-3

Total: 15-15
Wel op een 9 winstreak

Niet dat ik ermee bezig ben maar wel leuk dat de stats worden bijgehouden per character.

Terug
Bovenaan