Ook naar de school van "balls out all in" geweest om Act 1 te tacklen?al is het wel enigzins easy geworden om te clearen sinds ik enkele zaken anders ben beginnen doen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook naar de school van "balls out all in" geweest om Act 1 te tacklen?al is het wel enigzins easy geworden om te clearen sinds ik enkele zaken anders ben beginnen doen

Enlighten me.is het wel enigzins easy geworden om te clearen sinds ik enkele zaken anders ben beginnen doen.
weer volledig verslaafd nu.
weer constant aan het spelen.
ik ben verloren. Elk moment is goed om dat spel op te zetten.
zot wel, daar ben ik nog veeeeer vanJoin the club, jongens. Wat een spel.
Hier alles completed, max. ascension met alle characters.
Ik ga mezelf even in coma doen, maak mij wakker als STS2 er is.
Act 1 mapping, neem niet altijd de elites. Zorg ervoor dat je je deck evalueert voor je naar een elite gaat.Enlighten me.
Ik ondertussen wel een paar keer het hart verslagen, met ironclad.Ik speel nu half op Steam en half op IPad.
Op steam eindelijk a20 gehaald met Defect !!
Op IPad zit ik aan a18 met Ironclad. Vreemd genoeg veel makkelijker met Defect voor mij. Wel nooit heart kills gedaan dus dat ga ik nu eens proberen.
.Proficiat!! RespectNa 381u eindelijk alle trophies behaald.
De Watcher wou maar nooit lukken met The Heart.
Uiteindelijk in een spiraal belandt met 'Talk to the Hand' en 'Tantrum', ervoor zorgend dat je bij elke hit zeker 3 block krijgt.
Dat met 'Rushdown x2' (elke keer in Wrath, two cards extra) en 12 block met Calm zorgde voor opluchting na meer dan twee jaar.

Zalig om deze terug te zien. A0h (ascension 0 heart) is ondertussen een makkie geworden. A20h daarentegen lukt me enkel met goeie RNG, en zelfs dan loopt het meer mis dan goed. Als je dan weet dat de topper (Xecnar, Baarlolord, ...) rond de 80 pct winrate zitten op a20h ...![]()
Voor de eerste keer heart gekilled en hoe
Je ziet het goed, 1HP left ... In het begin wat misclicks gezien ik niet had gelezen dat heart 1HP per card played wegneemt... Uiteindelijk gecarried door enkele goeie relics en naar mijn niveau een gebalanceerd deck.
Vooral die 1 extra block per 3 cards played relic, de curse waarbij je de helft van je Max HP verliest maar wel 5x apparition krijgt en de mogelijkheid tot heal inruilen voor upgraded cards heeft het uiteindelijk gedaan.
. Moet wel zeggen, nog maar 1 keer voor een Heart Kill gegaan, dus dat zal wel pieken op A20
.