Snelwegparking seks

Status
Niet open voor verdere reacties.

TRUMP

Active member

Naar aanleiding van dit recent gebeuren....
Schijnt toch wel vaak te gebeuren zo te zien.

Iemand ervaringen?

En hoe spreek je dan af?
Sta je daar dan met een bordje of zo?

En welke parkings zijn bekend er voor?

Iemand ervaringen? Lijkt me wel spannend.
Ik zou wel een camionet verkiezen met achteraan een matras.
Toch iets meer comfort dan op een zetel of achter stuur.. :help:

HAHA ik zie de titel, ik denk meteen "Damn, Trump gaat zich hier mee ammuseren", ben je weer de poster. Topgast haha. Je brengt zeker sfeer naar het forum.

Zelf geen ervaring, en ga het ook niet proberen.

Het fijne aan deze locaties is dat , wanneer er slechts enkele kandidaten zich daar zouden aanbieden en die staan u niet aan, ge gewoon kunt doen alsof je daar bent voor p+r zaken, waarvoor de parking eigenlijk bedoelt is.

Zo kwets je niemand. En als iemand anders u ziet, is dit ook een perfect excuus.
Das toch iets heel anders dan in een glazen straatje lopen. Waar je overigens ook nog met louche pooiers kan geconfronteerd worden.

Nee, ik zie er eigenlijk wel alleen de positieve zaken van in, zolang het discreet gebeurt natuurlijk. En geen minderjarigen of gedwongen zaken zijn...

Wablieft?
Is dit dan gayonlyscene ?

Please enlighten me. Ik kan het artikel niet lezen en dacht inderdaad dat dit een free for all zone was. Een soort pretpark voor volwassenen.
:ROFLMAO: in je stoutste dromen

Is toch gewoon voor homo's of getrouwde mannen die in de kast zitten.

Momenteel nog avontuurloos.

Maar ik heb wel een schitterend project in gedachte.
In die Amerikaanse films zie je zo n openlucht cinemas. Dat zijn grote schermen buiten waar je met je auto naar toe moet. En dus film kijken van uit de auto.

Stel je nu voor dat dit gelanceerd wordt voor adults. Met adult movies en iedereen schuift aan met zn auto op zo n parking en kiest iemand uit..

Ok ik dwaal af maar dit lijkt wel een geinig concept toch... 😁

Los van onderwerp.
Voor familie slachtoffer (en ook dader) moet dit toch echt wel heel zwaar zijn om te dragen,
Breed uitgesmeerd in de media, zeker ook gezien taboe errond en dubbelleven van die mensen.

Ik had daar toch iets meer discretie rond verwacht van de media.
Het zal uw papa of zoon maar zijn.

Maar off-topic

Het is wel een beetje naïef om daar gewillige mooie jonge vrouwen aan te willen treffen, you sweet summer child.

In een eerder artikel over die scene werd gezegd dat het wel eens gebeurd dat je er vrouwen aantreft, maar dat is toch zeer zelden en ze komen nooit alleen af.

In mijn jongere jaren bezocht ik regelmatig Circuit Zolder (autosport), soms ook op de internationale testdagen op donderdag.
Ik passeerde er eens een keer op weg naar Limburg en dacht even te gaan kijken naar wat er rondreed op het circuit. Op de parking voor het circuit dacht ik snel even een boterhammetje in de wagen op te eten. Kwamen er verdacht veel mannen langsrijden en/of parkeren en kijken in mijn richting. Ik werd (gelukkig figuurlijk) nattigheid gewaar en ben maar snel doorgereden naar het circuit zelf. Hoorde ik nadien pas dat die parking (ook overdag) voor gay afspraakjes gebruikt wordt/werd. :biglaugh:

In mijn jongere jaren bezocht ik regelmatig Circuit Zolder (autosport), soms ook op de internationale testdagen op donderdag.
Ik passeerde er eens een keer op weg naar Limburg en dacht even te gaan kijken naar wat er rondreed op het circuit. Op de parking voor het circuit dacht ik snel even een boterhammetje in de wagen op te eten. Kwamen er verdacht veel mannen langsrijden en/of parkeren en kijken in mijn richting. Ik werd (gelukkig figuurlijk) nattigheid gewaar en ben maar snel doorgereden naar het circuit zelf. Hoorde ik nadien pas dat die parking (ook overdag) voor gay afspraakjes gebruikt wordt/werd. :biglaugh:
Niet alleen voor gay afspraakjes... Ik ben daar ooit eens aangesproken door een jonge kerel die mijn prijs wou weten...

Ik kan het artikel niet lezen

Wat ook meespeelt, is dat parkings waar mannen seks hebben met andere mannen meestal wel bekend zijn, ook bij mensen die totaal geen connecties hebben met de scene, met de wereld van mensen die seksueel willen experimenteren.” De ‘gay cruising places’ zijn inderdaad niet moeilijk te vinden.
De meeste mensen gaan niet met slechte bedoelingen naar zo’n parking. Je komt er mannen tegen van alle leeftijden en van alle rangen en standen. Niet enkel homoseksuelen, maar ook hetero’s die er naartoe gaan uit nieuwsgierigheid. Het zijn heus niet allemaal losers en sukkelaars die hun leven niet op de rails hebben.
Beter andere oorden opzoeken dus!

Sta je daar dan met een bordje of zo?
😂
Eentje met 'TRUMP zoekt...' op?

Dit forum dient niet om tips voor openbare zedenschennis te bespreken. Bovendien is dit ook geen onderwerp dat tot serieuzere besprekingen zal leiden ondanks de duidelijk aangegeven regels van het subforum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan