Ik snap dat jullie enige eisen stellen aan het correct gebruik van lidwoorden.Ik was er vandaag nog over bezig. Wij zijn momenteel mensen aan het aanwerven. "Wat spreekt jou aan in de job?"
"- goh ja, werken voor het stad hè"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap dat jullie enige eisen stellen aan het correct gebruik van lidwoorden.Ik was er vandaag nog over bezig. Wij zijn momenteel mensen aan het aanwerven. "Wat spreekt jou aan in de job?"
exactIk snap dat jullie enige eisen stellen aan het correct gebruik van lidwoorden.
eigenlijk is het "thoja, werkn vo't stad é" (als ze al dan niet de moeite doen om AN te spreken)Ik was er vandaag nog over bezig. Wij zijn momenteel mensen aan het aanwerven. "Wat spreekt jou aan in de job?"

Wie heeft er u verteld over onze luchtgitaar??Die man was precies niet goed geïnformeerd, want "Het Stad" is voorbehouden voor dé stad onder de Vlaamse steden. In het geval van Kortrijk mag er hoogstens over "de stad" gesproken worden, of eerder over "het iets groter dorp" (waar luchtgitaar de normaalste zaak ter wereld is).
![]()
Wie heeft er u verteld over onze luchtgitaar??
Als Kortrijk niet dé/het stad is, welke stad dan wel? Gent?Die man was precies niet goed geïnformeerd, want "Het Stad" is voorbehouden voor dé stad onder de Vlaamse steden. In het geval van Kortrijk mag er hoogstens over "de stad" gesproken worden, of eerder over "het iets groter dorp" (waar luchtgitaar de normaalste zaak ter wereld is).
![]()
En na de collectieve sluiting bij Audi zal er alvast 1 iemand heel content zijn om uw plaats bij Volvo over te nemen.Ga binnenkort solliciteren bij een supermarkt ik heb nul ervaring der in.
Zijn er dingen wat je zeker niet mag zeggen ?
Voordelen zijn ben flexibel en woon op wandel afstand van de super markt.
Waarom een supermarkt om onder de mensen te komen , na 20 jaar volvo heb ik het wel gezien.
Loon zal ferm naar beneden zakken ma liever iets doen wat je graag doet of tegen uw goesting doen.
Heb zeker ambitie om daar door te groeien.

Is volvo trucksEn na de collectieve sluiting bij Audi zal er alvast 1 iemand heel content zijn om uw plaats bij Volvo over te nemen.
Voor zolang het daar nog duurt natuurlijk, want zij zullen dan pretty much de enige resterende autoproducent nog zijn hier.
Wees uzelf, hou het positief en laat je engagement zien. Dan zal je al zeer ver komenGa binnenkort solliciteren bij een supermarkt ik heb nul ervaring der in.
Zijn er dingen wat je zeker niet mag zeggen ?
Voordelen zijn ben flexibel en woon op wandel afstand van de super markt.
Waarom een supermarkt om onder de mensen te komen , na 20 jaar volvo heb ik het wel gezien.
Loon zal ferm naar beneden zakken ma liever iets doen wat je graag doet of tegen uw goesting doen.
Heb zeker ambitie om daar door te groeien.
Succes!Nochtans hebben wij het hier moeilijk om vacatures in te vullen. We zijn een groot bedrijf, met interessante arbeidsvoorwaarden (goed loon, goed pakket extra fiscale voordelen, 20d verlof + 24d ADV, filevrije werkomgeving) en we hebben op veel niveaus moeite om mensen te vinden; ook voor operatoren, werknemers krijgen een bonus van 1000 € indien ze iemand kunnen aanbrengen om bij ons te werken.Er wordt zo de indruk gewekt dat er massa's vacatures zijn waar ze geen volk voor vinden. In de praktijk zijn 90% van die vacatures te situeren in horeca, 'iets' in de medische/zorgsector, leerkrachten of andere jobs die extreem onderbetaald worden voor de verantwoordelijkheid/uren die daar tegenover staat. En dat zijn nu eenmaal heel veel jobs.
Maar als je voor iets solliciteert in pakweg finance, zeker junior posities, mag je zeker zijn dat er nog een hoop andere sollicitanten zijn. Denk dat dat voor andere vacatures waar een ietwat 'hoog' diploma voor gevraagd wordt ook wel zo is.
Gen Z'ers (de starters van nu) zijn nu eenmaal niet zo zot meer om zich dubbel te plooien voor een armoezalig (starters)loon. Dan nog liever 200€ minder maar voor een easy 9-5.
Vooral dit, want eerlijk gezegd, wanneer ik een kandidaat spreek is één van de belangrijkste vragen die ik me stel "Wil ik die persoon als medewerker?"Wees uzelf, hou het positief en laat je engagement zien. Dan zal je al zeer ver komenSucces!
.Die is goed. Ik ben zelf als junior kandidaat ooit de mist in gegaan toen een chemisch bedrijf mij begon door te vragen naar welke producten ze maken. Ik kon hun de details geven van hun jaarrekeningen en balanspositie, maar niet in detail op welke markten hun producten werden afgezet of wie de grootste competitors waren. Achteraf gezien oerdom van mij toen, maar goed, zou nu niet meer voorkomen.Op zich goed gesprek, kandidaat had de juiste kwalificaties maar ging dan compleet de mist in met volgend punt:
‘Wat trok u aan in de vacaturetekst?’
‘Ik heb de vacature nooit gelezen’.
Was rechtstreekse sollicitatie zonder tussenkomst van enige recruiter. Je weet dat je op zijn minst die vraag kan verwachten.
Solliciteerde als finance manager, kon uit de rest van het gesprek opmaken dat die zelf geen jaarrekening geopend had. Denk dat die gewoon iets had ‘zalige brand, mooie functietitel, daar wil ik wel gaan luisteren’, terwijl wij echt wel iemand met commitment zoeken, zeker in zo’n positie met aardig wat direct reports.Die is goed. Ik ben zelf als junior kandidaat ooit de mist in gegaan toen een chemisch bedrijf mij begon door te vragen naar welke producten ze maken. Ik kon hun de details geven van hun jaarrekeningen en balanspositie, maar niet in detail op welke markten hun producten werden afgezet of wie de grootste competitors waren. Achteraf gezien oerdom van mij toen, maar goed, zou nu niet meer voorkomen.