Spijt na aankoop van een Cola Zero

ugar

Well-known member
Hi allen,

Ik heb een zo net een cola zero gekocht op het terras van café 'Bij Dikke Zulma".

Nu die Cola Zero hier voor mijn neus staat realiseer ik me dat ik eigenlijk meer zin had in een Omer, ook al lust ik geen bier.

Ik vind het vreselijk om toe te geven maar ik heb toch wel spijt van mijn bestelling en denk er dus aan om de Cola in te ruilen of misschien weg te schenken aan een dakloze inwoner van Pepinster.

Zijn hier mensen die ook zoiets hebben meegemaakt? Waar kan ik die Cola zero wegschenken?

Laatst op een terras in Nederland. Ik vroeg bier en kreeg een Heineken. Toch lang over getwijfeld om dat naar die ober zijn gezicht te smijten. Echter, kan die er ook niet aan doen dat ze daar zo'n pisbier verkopen.

Laatst op een terras in Nederland. Ik vroeg bier en kreeg een Heineken. Toch lang over getwijfeld om dat naar die ober zijn gezicht te smijten. Echter, kan die er ook niet aan doen dat ze daar zo'n pisbier verkopen.
Van de andere kant is het ook maar een glaasje water natuurlijk.

schandalig dat je pis krijgt voor de prijs van bier, imo zou die pis toch veel duurder moeten zijn

Cola zero wegschenken aan iemand in Pepinster? Alsof ze nog niet genoeg tegenslag hebben. Reported voor aanzetten tot hate crimes.

Sorry maar het lijkt mij wel duidelijk dat coca cola achter de zaken zit die gebeurd zijn in pepinster, afgekort pepsi. Wake up scheeple.

Sowieso zero of light versie van iets bestellen = mentaal niet 100%.

Maar IceTea bestellen en ne Nestea krijgen =
hqdefault.jpg

Cola zero wegschenken aan iemand in Pepinster? Alsof ze nog niet genoeg tegenslag hebben. Reported voor aanzetten tot hate crimes.
Ik kan ze moeilijk bruisend water schenken. De fabriek van Spa en Chaudfontaine zijn onder water gelopen. :woohoo:

Een bodemke platte cola nen gansen nacht in de frigo gestoken smorgens uitzuipen :love:

Alleen als ie ijs en ijskoud is

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan