Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kweet het zo niet. Dat extra miljoen vanaf transfer 4 telt gauw op hoor.Met het nieuwe systeem lijken veel transfers de way to go imo, als je mikt op een goed klassement.
Van der Poel is 14 miljoen, Van Aert is 11 miljoen. Dat geeft je al een budget van 25 miljoen en beiden gaan eruit mogen voor de Ardennen.Kweet het zo niet. Dat extra miljoen vanaf transfer 4 telt gauw op hoor.
Inderdaad, als ik er nu nog 7 doe dan moet ik al 7 miljoen betalen vanaf 7. Je kan dan moeilijk iemand van 3 miljoen er nog uithalen. Dan moet je al WVA eruit halen bijvoorbeeld voor iemand van 3 miljoen of MVDP voor iemand van 6 miljoen (wat je kan doen natuurlijk als je weet dat hij in de laatste koersen niet start, dan is dat het nog steeds waard). Maar inderdaad, je kan er wel een paar doen maar op een gegeven moment gaat het niet meer lukken.Kweet het zo niet. Dat extra miljoen vanaf transfer 4 telt gauw op hoor.
jepkan je een renner die je eruit hebt gehaald, zomaar terug inbrengen?
Inderdaad, als ik er nu nog 7 doe dan moet ik al 7 miljoen betalen vanaf 7. Je kan dan moeilijk iemand van 3 miljoen er nog uithalen. Dan moet je al WVA eruit halen bijvoorbeeld voor iemand van 3 miljoen of MVDP voor iemand van 6 miljoen (wat je kan doen natuurlijk als je weet dat hij in de laatste koersen niet start, dan is dat het nog steeds waard). Maar inderdaad, je kan er wel een paar doen maar op een gegeven moment gaat het niet meer lukken.
Het is niet zo makkelijk door de vele verschillende type koersen (niet altijd kennen van wedstrijdschema) en de vele verschillende soorten pech die de renners kunnen hebben. Ik zal zeker geen absolute topnotering in algemeen klassement kunnen halen. Daarvoor had ik echt beter moeten scoren al en minder transfers moeten gebruiken tot nu toe.
En iets als pech voorspellen kan je niet. Dat is een gewone pure RNG factor. Je kan niet van Wellens weten dat hij zou vallen in openingsweekend natuurlijk. Enige wat je kon weten is dat hij dik in orde was. En op basis van vorig jaar weet je dat WVA nog altijd een garantie is (indien fit) op op zijn minst goede ereplaatsen en dan moet hij altijd in de ploeg. Van Seixas weet je dat hij (zonder pech) een goede strade gaat rijden (dik in vorm), maar inderdaad... dan zal het wachten worden tot de ardennen. Ik zal hem er wel niet meer uit halen denk ik. Zal één voor de bus zijn. En kan misschien wel eens risico nemen en hem gewoon kopman maken voor de strade. Want als Pogacar niet wint, dan zit de kans er dik in dat hij het zal zijn. En de meesten zullen Pogacar kopman hebben.
).
Waarom ben je dan niet gestart met Milan? Dan kon je hem voor Strade naar Del Toro wisselenAls ik Isaac Del Toro niet had gewisseld voor Milan voor Kuurne-Brussel-Kuurne, stond ik nu 2de in algemeen klassementBiggest mistake so far.
Idd, fout langs mijn kantWaarom ben je dan niet gestart met Milan? Dan kon je hem voor Strade naar Del Toro wisselen
De dag voor eerste wedstrijd ploeg gemaakt en Del Toro (dacht ik) te vroeg ingezet... heeft mij een wissel gekost + veel puntjes verdorie.je kan toch nu al je ploeg voor toekomstige wedstrijden zodat je niet steeds moet watchen tot de start van de volgende wedstrijd. Ik heb bvb nu al mijn ploeg voor San Remo klaar staan of voor de RVV zelfs al iedereen geselecteerd die zou rijden.Zucht, vandaag tijdens Nokere Koerse mijn ploeg klaargezet voor vrijdag. Dit was rond 13u15 dus zeker na de start (12u55 was de deadline volgens de wielermanager), maar blijkbaar heeft dit op de een of andere manier mijn ploeg voor Nokere Koerse ook nog aangepast waardoor ik Philipsen niet meer als kopman heb.
Elk jaar al punten verloren omdat er rare technische mankementen in hun spel zitten.
Ja maar er zijn vaak nog programmawijzigingen, dus ik pas dat af en toe nog eens opnieuw aan. Om de een of andere reden heeft die aanpassing mijn ploeg voor Nokere ook nog gewijzigd, ook al was de rit officieel al een kwartier bezigje kan toch nu al je ploeg voor toekomstige wedstrijden zodat je niet steeds moet watchen tot de start van de volgende wedstrijd. Ik heb bvb nu al mijn ploeg voor San Remo klaar staan of voor de RVV zelfs al iedereen geselecteerd die zou rijden.
Ik heb de indruk dat er vaak problemen zijn bij het opslaan, ik controleer alles panisch zeventien keerGroenewegen op mijn bus vandaag terwijl ik gisteren nog alles had goed gezet. Geen idee waar het fout is gegaan.
Ik stond op een mooie 280ste positie. Jammer
Zal dat ook beginnen doenIk heb de indruk dat er vaak problemen zijn bij het opslaan, ik controleer alles panisch zeventien keer