Sporza wielermanager

A58o5Dq.png

Toch weer een goede zaak gedaan, de cofidis renners ook wat punten gepakt. Zal toch moeilijk worden om beter te doen dan dit denk ik gezien ik niet echt transfers meer kan doen (tenzij na parijs roubaix dan)

Nu MSR waar de kopman kiezen moeilijk is...

Ik ga voor Pogacar vandaag.

Spijtig genoeg net geen volle ploeg door het ziek uitvallen van Brennan

Ik ben nog aan het twijfelen voor del toro er in te zetten... Die zal wel de rode loper moeten uitrollen voor Pogi maar als Pogi ziet dat hij VDP er niet afkrijgt, zal die misschien wel wachten en dan kan eventueel een del toro terugkeren.

En hij zou ook de Ardennenklassiekers hebben toegevoegd maar helaas is dit volgens mij nog niet officieel...

edit: zie net dat die 7miljoen kost... kdacht 5-6. toch maar niet doen dan.

Niet de juiste kopman geselecteerd (had MVDP), maar wel een beetje gestegen in het klassement (nu 1500). Ik ga misschien eens gokken in de Ronde en Roubaix en op de verrassing spelen. Als je altijd voor de verwachte naam gaat, ga ik zeker geen enkele kans maken om wat in te halen op de rest. Ik denk erover om Pidcock te doen in de ronde en evt. Van Aert in P-R maar dat zal afhangen van de komende koersen. Ik vind dit een heel goede Pidcock, maar deze Pogacar zal wel heel moeilijk te kloppen zijn in de ronde.

Ik ben nog aan het twijfelen voor del toro er in te zetten... Die zal wel de rode loper moeten uitrollen voor Pogi maar als Pogi ziet dat hij VDP er niet afkrijgt, zal die misschien wel wachten en dan kan eventueel een del toro terugkeren.

En hij zou ook de Ardennenklassiekers hebben toegevoegd maar helaas is dit volgens mij nog niet officieel...

edit: zie net dat die 7miljoen kost... kdacht 5-6. toch maar niet doen dan.

Goed dat je het niet gedaan hebt, maar wellicht wel goed om erin te krijgen in de ardennen. Je kan er dan evt. Van Aert of VDP er dan uitdoen voor hem en Evenepoel. Pedersen kan misschien ook wel een optie zijn nu voor de komende klassiekers. Of Ganna voor Roubaix (al denk ik niet dat één koers het waard is voor Ganna...). Seixas en Gregoire ook goedkopere opties voor de Ardennen evt nog (al is Gregoire wellicht sowieso al nuttig ook voor de Ronde nu voor de vlaamse klassiekers evt mocht je geen voltallige ploeg hebben voor die wedstrijden)

Dat wist ik niet, maar dat is echt oerdom van dat team en hem. In die vorm moet je altijd de ronde rijden.

Het zal dan gewoon Pogacar worden denk ik.
Ie rijdt Catalonië en dan de heuvelklassiekers. Pidcock en Vlaanderen is gewoon geen match, beste resultaat ooit is 14de, ie heeft altijd miserie met de kasseiklimmen

Welke 4 Mil zouden jullie in de ploeg steken?
Vermeersch G. / Abrahamsen / Teunissen /Rex

Ik Twijfel 😅
Niet veel wedstrijden meer echt voor Rex om uit te blinken (en bij QS zal het eerder in dienst zijn van)
Gianni Vermeersch zal ook eerder waterdrager zijn/ervaren wegkapitein.

Ik denk dat je met Abrahamsen en Teunissen de beste opties hebt voor een resultaat en ik zou voor Teunissen kiezen. Abrahamsen heeft nog niet veel gedaan dit jaar en Teunissen heeft zowel dit als vorig jaar consistent betere resultaten dan Abrahamsen. En Teunissen is ook niet traag aan de finish. En voor Astana moet hij wel punten pakken dus hij zal sprinten voor ereplaatsen.

Niet veel wedstrijden meer echt voor Rex om uit te blinken (en bij QS zal het eerder in dienst zijn van)
Gianni Vermeersch zal ook eerder waterdrager zijn/ervaren wegkapitein.

Ik denk dat je met Abrahamsen en Teunissen de beste opties hebt voor een resultaat en ik zou voor Teunissen kiezen. Abrahamsen heeft nog niet veel gedaan dit jaar en Teunissen heeft zowel dit als vorig jaar consistent betere resultaten dan Abrahamsen. En Teunissen is ook niet traag aan de finish. En voor Astana moet hij wel punten pakken dus hij zal sprinten voor ereplaatsen.
Vermeersch is gewoon kopman morgen volgens mij.

Voor de sporza giro wielermanagers ik kan nog een upgrade doen naar meer punten voor een 4-3 miljoener die meer punten pakt dan wat ik staan had.

Kulset is gegarandeerd 65 punten

Silva kan nog variëren van 40 naar 175 (momenteel op

de kans op 175 is natuurlijk vrijwel nihil 😅 aangezien malucelli wel zal sprinten in die ploeg.

Maar ik zie ze bij Astana nog met 2 naast elkaar sprinten.

Terug
Bovenaan