Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.

You called?Ja inderdaad zoals verwacht. Al mijn topnummers komen uit 1 album, lol. Dat toont vooral aan dat Spotify mikt op iets meer casual luisteraars of toch vooral mensen die afzonderlijke nummers en playlists luisteren. Niet echt een verrassing dus. Last.fm geeft meer stats wat betreft welke albums worden beluisterd..

Gij zet dat bijna volcontinu op?You called?
- 441 genres
- Indiepop
- Indie R&B
- Indiesoul
- Nigeriaanse pop
- Rock
- 30.722 verschillende nummers
- 20.333 verschillende artiesten
- 207.634 minuten (144 dagen) geluisterd
- Top 5 artiesten:
- Putumayo (en dat is jammer, want dat is een label, geen band)
- The Beaches
- Bruce Springsteen
- Asake
- Arlo Parks
- Ik ben een Meesterbrein, blijkbaar
Spotify staat hier in principe op van zodra ik 's ochtends beneden kom tot ik 's avonds ga slapen ja.Gij zet dat bijna volcontinu op?

Hier ook Crank WaveWrapped valt toch tegen als je vooral naar albums luistert. Mijn 5 topnummers komen allemaal van False Lankum van Lankum omdat ik het meest naar dat album geluisterd heb....
Top 5 artiesten:
Yo La Tengo
Protomartyr
PJ Harvey
Sufjan Stevens
The Cure
14.213 nummers (is dat verschillende nummers dan? Volgens last.fm zit ik momenteel aan 27.000 plays)
1349 artiesten
98.015 minuten
Één van mijn topgenres is crank wave.
Ik ben een 'hypnotiseur'. Ok dan!
Wrapped zuigt eigenlijk toch maar.

Nice, Crank Wave buddies. Geen idee wat het is, ik neem aan muziek geïnspireerd door Crank: High Voltage, het Jason Statham vehikel uit 2009.Hier ook Crank Wave![]()
De slinger slaat weer iets meer door richting hipster…Portland is mijn stad blijkbaar.![]()
Bij mij Antwerpen, waar men veel luistert naar Kaatje, Sarah en Bumba.

Exotisch.Bij mij Antwerpen, waar men veel luistert naar Kaatje, Sarah en Bumba.
![]()

Ik ookVan alle steden ter wereld kwam ik toch wel in Gent uit zeker.
Verder vind ik het toch maar een overbodige statistiek voor de muziek liefhebber, ik ben er niet echt wijzer van geworden.

aan deze is dat mijn kinderen ten eerste al te oud zijn voor Samson en Gert, en dat ze elk hun eigen Spotify account hebben