Spotify / Apple Music / Google Music / Deezer / Tidal / Qobuz

Welke streamingdienst gebruiken jullie?

• Apple Music

Stemmen: 18 9,5%
  • Deezer

Stemmen: 6 3,2%
  • Google Play Music

Stemmen: 8 4,2%
  • Qobuz

Stemmen: 3 1,6%
  • Spotify

Stemmen: 157 82,6%
  • Tidal

Stemmen: 7 3,7%
  • Iets anders

Stemmen: 6 3,2%

• Totaal aantal stemmers
    190
Eigen baas en kleine zelfstandige dus ik kan praktisch de hele dag luisteren naar wat ik wil. Als je in mijn zaak staat te wachten en goed luistert, kan je dus op de achtergrond al eens Deafheaven, Los Thuthanaka, billy woods, Smerz,... horen. Het is eens wat anders dan Radio 2 of Q-music. Nog geen klachten gehad van het ouder clienteel! :unsure:
Ik krijg de hele tijd een foutmelding als ik die link van die Spotify Wrapped wil delen.
Zowel als ik het als afbeelding of media wil invoegen.
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb de link die Spotify genereert gekopieerd in de browser en er dan een screengrab van gemaakt. Die kan je dan wel als foto toevoegen.

image.png

Nog steeds veel invloed van de playlist voor m'n zoontje op mijn Spotify Wrapped. ATW en Swans wil ik gerust inkomen, maar er zijn toch heel wat bands die ik vaker bewust heb opgezet dan de rest van die lijst, maar ok.

Nog steeds veel invloed van de playlist voor m'n zoontje op mijn Spotify Wrapped. ATW en Swans wil ik gerust inkomen, maar er zijn toch heel wat bands die ik vaker bewust heb opgezet dan de rest van die lijst, maar ok.
Wat is het favoriete Swans nummer van uw zoontje?
Ik heb dus echt geen idee hoe ik eigen afbeeldingen kan uploaden. Ik kan precies enkel URL's toevoegen als afbeelding.
1000043556.jpg

Zo zou het er moeten uitzien, zit nu op mobiel en als ik op het grote vlak klik met "(of klik hier)" in, opent mijn foto-album en kan ik gewoon de afbeelding selecteren. Zelfde werkwijze op desktop.

Ah tiens, ik heb die optie niet.
Ergens wel opgelucht dat ik geen complete noob ben.
Excuses alvast voor het kapen van dit topic met mijn probleem.

Holy shit eindelijk gelukt om een foto te plaatsen.

Ik krijg het wel op mijn heupen van die omschrijving van mijn favoriet genre... Anderzijds vind ik wel dat ik daardoor de hipster prijs verdien.
Toont wel nog altijd aan dat ik een album mens ben.

Ik heb bijna een jaar 3 muziekdiensten uitgetest op basic niveau en keer meestal terug naar Apple Music (voorlopig)

Spotify is voor mij té druk menu, tegels dat ik niet kan wissen, gewoon te veel brol op het hoofdscherm.
Apple Music is interface is stuk beter, ook als Apple fan vloeit alles goed in elkaar (hardware)
en Youtube Music is ook goed, maar daar heb ik nog altijd het gevoel dat ik te veel naar video's zit te kijken. En dat Google er niet veel tijd insteekt precies.

Tidal moet ik nog eens een kans geven

Stomme vraag maar hoe luister je naar podcasts in de auto als je geen spotify hebt en niet via youtube kan werken? Met Android auto dus.

Laatst bewerkt:
Geen idee of dit hier nog gedaan wordt, maar ik zoek iemand waar ik mij kan inkopen voor spotify premium.
(Of eventueel meerdere mensen om een abo te maken).

Sinds enkele weken terug zonder premium na meerdere jaren (bundeltje met ex).

Holy fuck dat ding suckt als je geen premium hebt.

Vroeger (spreek wel 9Lives) werd dat hier vaak gezocht/aangeboden. Hopelijk nog steeds, want de volle prijs is het mij -voorlpoig- nu ook niet waard.

Als ik thuis Spotify luister is het via een chromecast audio verbonden aan mijn versterker. Met dat ik vakantie heb eens de vergelijking gemaakt tussen de kwaliteit van Spotify en Tidal, wat een wereld van verschil. Precies alsof Spotify artiesten in een doos steken. :unsure: Ik denk dat die overstap toch zal gebeuren.

Terug
Bovenaan