Ik zou die comments niet maken als dit topic niet telkens wordt gebumpt door mensen die sympathiseren met de case en nu plots ook hun Spotify-abonnement willen opzeggen en overstappen naar iets anders. Alsof op YT er geen "mensen aan het woord" komen die fake informatie verspreiden over vanalles en nog wat: vaccinaties, verkiezingen, etc. Alsof Twitter en Facebook op dat vlak ook altijd correct waren geweest en wat is dan het juiste. Iedereen waar we het niet mee eens zijn, bannen/corrigeren. Hoort het in het takenpakket van een bedrijf om zich te moeien met dat soort dingen, en horen artiesten dan vervolgens die bedrijven te chanteren omdat mensen waar ze een hekel aan hebben ook een platform krijgen op het platform waar zij gebruik van maken.
Ik vind het gewoon hypocriet en erg storend dat hier plots vele gebruikers overwegen omwille van deze reden geen gebruik meer te willen maken van Spotify, vooral omdat de "ziekte" waar ze zich aan storen ook terugkeert op de andere platforms waar ze gebruik van maken. En we hebben het nu over Joe Rogan, een specifiek controversieel geval, maar het zijn er veel meer dan Joe Rogan alleen. Misschien de meesten wat minder bekend enzovoort, maar dat maakt niet uit. YouTube staat vol met dat soort onnozel gedoe. Zelfs traditionele mediakanalen zoals FOX News draaien soms eens met de feiten als hun dat beter uitkomt, en sturen de samenleving op een manier dat niet altijd voordelig is.
Dit is een idiote beslissing.
Ik heb niets tegen de 60's. Ik hou van Syd Floyd, ik hou van The Velvet Underground, ik hou van The Stooges en ik hou van The Doors, en Jimi Hendrix en Janis Joplin vind ik ook goed.
Ik heb Neil Young (17 keer) en Bob Dylan (5 keer) ook al geprobeerd te luisteren, maar ze zijn wellicht niets voor mij. Ik stoor me gewoon aan het eeuwige geophemel van dat soort muziek terwijl het wel toegestaan is om denigrerend te doen over muziek vandaag de dag.