MiniJeffrey
Well-known member
Squid game S3.
Wat een flauw einde man... echt een anticlimax imo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit dan het effectieve einde of komt er nog?Squid game S3.
Is dit dan het effectieve einde of komt er nog?
Ik vond het eerste deel al maar zus en zo dus hoop echt dat het gedaan is.
Tot het midden van de laatste aflevering vond ik het goed. Het laatste halfuur was inderdaad maar matig qua afronding. Maar goed, hoe gaat ge het anders aanpakken?Squid game S3.
Tot het midden van de laatste aflevering vond ik het goed. Het laatste halfuur was inderdaad maar matig qua afronding. Maar goed, hoe gaat ge het anders aanpakken?
Ook S3 uit en niet 100% overtuigd.Het feit dat die baby dan plots een speler wordt met van die belachelijke situaties als "speler 222 is niet in staat te stemmen", is totaal van de pot gerukt. En dan nog het melige dat de baby ook effectief wint... Nogal bij de haren getrokken imo. Ze wouden duidelijk een donkere serie afsluiten met het idee dat er toch nog iets goed overblijft in de mensheid. Maar het is gewoon onnozel imo.
Ook S3 uit en niet 100% overtuigd.
Te veel op basis van technische regels om toch maar het einde te krijgen dat we hebben gekregen. En dat is jammer want ik hoopte op een soort "fuck the system en we rollen alles op". Dit einde is wat te donker omdat ze die organisatie ook gewoon te machtig maken zonder de kijker er inzicht te geven. Ook dat publiek haalde mij er constant uit. Deels door het Engels deels door die personages en het feit dat ze 0 meerwaarde vormden. Geen rampzalig einde maar het zakt wel wat in
Hoezo zou dit het einde zijn? Allerlaatste scene laat toch alles wagenwijd open voor S4/spinoff?Dit zou het einde zijn nu, maar zou me niet verbazen dat er nog een spinoff komt ofzo.
Nu het einde is idd wel echt het einde zo lijkt het, maar er is materie genoeg om spinoff te maken.
Hoezo zou dit het einde zijn? Allerlaatste scene laat toch alles wagenwijd open voor S4/spinoff?
In-Ho die opeens in de VS in de auto zit en kijkt naar een recruiter die effectief bezig is... Dat is gewoon alles openzetten om ofwel een S4 in de VS te doen of een spinoff.
Hoezo zou dit het einde zijn? Allerlaatste scene laat toch alles wagenwijd open voor S4/spinoff?
In-Ho die opeens in de VS in de auto zit en kijkt naar een recruiter die effectief bezig is... Dat is gewoon alles openzetten om ofwel een S4 in de VS te doen of een spinoff.