Dat maakt niet uit he, dat verandert niks aan het feit dat die nu beschikbaar isWas gisteren avond ook al live toch?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat maakt niet uit he, dat verandert niks aan het feit dat die nu beschikbaar isWas gisteren avond ook al live toch?

Dat is waar, maar ik zat met de vraag van @0105676 in men achterhoofd.Dat maakt niet uit he, dat verandert niks aan het feit dat die nu beschikbaar is![]()
Ben ook al redelijk veel door de map gevallenIk heb het daarstraks uitgespeeld. Niet slecht, maar kon beter. Een paar keer clipping issues meegemaakt (op Koboh hoog in de wolken... om niks te spoilen) dat ik door het decor zat. Hopelijk patchen ze dat eruit. Moet nog eens een collectibles run doen maar dat gaat niet voor meteen zijn. Nog teveel andere games om te spelen![]()
. Hoe lang heb je erover gedaan ?Bij mij wel, rond 21:30 gisteren de update kunnen uitvoeren.
20 uur op de kop, maar daar zal al veel exploring bij ook.Ben ook al redelijk veel door de map gevallen. Hoe lang heb je erover gedaan ?
Had juist hetzelfde voor en zo altijd je weg terug zoeken en op dezelfde locaties er terug door gaan.Het geen me het meeste tegenstak aan Fallen Order was de moeilijkheidsgraad. Ik had eigenlijk de keuze tussen door de simpelste vijanden afgemaakt te worden en zo simpel dat het ook niet meer leuk was. Ik heb het spel hierdoor zelfs niet uitgespeeld.
Is dat hier opnieuw zo of is het wat meer gebalanceerd?
Het voordeel is dat je de moeilijkheidsgraad kan aanpassen wanneer je wil (tenzij je al in een gevecht zit). Als je echt niet voorbij een bepaalde boss geraakt, kan je het even wat makkelijker zetten en nadien terug aanpassen.Het geen me het meeste tegenstak aan Fallen Order was de moeilijkheidsgraad. Ik had eigenlijk de keuze tussen door de simpelste vijanden afgemaakt te worden en zo simpel dat het ook niet meer leuk was. Ik heb het spel hierdoor zelfs niet uitgespeeld.
Is dat hier opnieuw zo of is het wat meer gebalanceerd?