Star Wars Outlaws

Ik ben er al ruim mee bezig en ik snap de haat niet tegenover dit spel. Het speelt vlot, verhaal is goed, gameplay zit goed (veel stealth), de sfeer zit goed (Star Wars onderwereld). 't is niet omdat Ubisoft een game uitbrengt dat het slecht is he. De devs zijn de manne van Massive = de Division 2 game (en die game is dik ok zodus).

Heb net mijn hyperdrive dus nu kan ik de rest ook gaan verkennen. Kijimi ziet er al goed uit.

plz, de physics van deze game zijn om van te wenen.
hieronder enkel een voorbeeld over het water. Als ac black flag, een 2013 game, beter is dan heb je echt wel een probleem.

Zo zijn er ook massa's van zulke filmpjes te vinden over bv. de combat, wereld, gezichten, etc etc etc

MAAR, het is de dev van division 2, dus het is ok...
(laten we maar negeren dat waarschijnlijk 95% van het orginele division 2 team al lang vertrokken is..)

plz, de physics van deze game zijn om van te wenen.
hieronder enkel een voorbeeld over het water. Als ac black flag, een 2013 game, beter is dan heb je echt wel een probleem.

Ik speel geen spellen voor de physics te vergelijken met andere games, maar voor de fun, sfeer en story en dat vind ik bij deze gemakkelijk... ieder zijn ding zeker? Voor mij zijn de omgevingen en physics voldoende genoeg.
En ook, al is deze game nog niet perfect, het is tenminste geen total trainwreck zoals bv Test Drive

Laatst bewerkt:
Ik speel geen spellen voor de physics te vergelijken met andere games, maar voor de fun, sfeer en story en dat vind ik bij deze gemakkelijk... ieder zijn ding zeker? Voor mij zijn de omgevingen en physics voldoende genoeg.
En ook, al is deze game nog niet perfect, het is tenminste geen total trainwreck zoals bv Test Drive
Mij houde de nadruk op stealth wat tegen, gfx ziet er goed uit etc zal hem wel halen als hij in korting staat of 2dehands 69€ kan ik er niet aan geven.

Grote patch vandaag. Op PS5 was er blijkbaar een trophy die je niet kon unlocken. Dat is nu gefixt.
Verder ook de beloofde makkelijkere stealth.

• HIGHLIGHTS:
    • Tweaks and improvement on some challenging stealth moments.
    • Cross-progression and saving is now available.
    • Overall PC performance improvement and optimization.
    • Crash fixes and stability improvements across all platforms.
    • "Old School Cool" trophy can now be unlocked for PlayStation 5 players so you can finally platinum the game!
    • The "Hyperspace" mission is fixed, you can now take off.
    • Various bug fixes affecting quest flow.

• General Gameplay
    • It is now less likely to be detected while rolling.
    • Level of detection adjusted depending on location.

Toffe bug mijn charachter is helemaal blauw en dat beestje ook. Heb de game al eens afgesloten en weer opgestart blijft hetzelfde.

Probleem opgelost je moet de high contrast mode uitzetten isceen gekend Probleem.
Is geen probleem he. Als ge naar high contrast gaat krijgt ge op een preview wat ge kunt verwachten als ge die activeert... deze mode is voor de "visually impaired" (kleureblinden enzo)

Komt op 21 november al naar Steam, en toekomstige games van Ubisoft voortaan day one.

Dat is wel positief dat ze eindelijk naar Steam komen, maar het komt allemaal wat laat, hun aandeel stort in elkaar (vandaag weer bijna 20% gezakt), hun games verkopen niet meer naar verwachting en nu in volle paniek zijn ze nu eindelijk wat dingen grondig aan het veranderen. Maar er zal wel meer moeten veranderen vrees ik, de games zijn ook niet meer wat ze ooit waren, weinig innovatie en dezelfde titels maar blijven uitmelken.

Blij dat ik nog even gewacht heb om te spelen.
Zijn er ondertussen al wat van die updates uitgevoerd? Of komen die ook pas eind november met die eerste DLC?

Online lees ik toch ook veel positieve ervaringen met de game, dus zal hem wel eens spelen als er wat updates en QoL-aanpassingen zijn gebeurd.

Zijn er ondertussen al wat van die updates uitgevoerd? Of komen die ook pas eind november met die eerste DLC?

Online lees ik toch ook veel positieve ervaringen met de game, dus zal hem wel eens spelen als er wat updates en QoL-aanpassingen zijn gebeurd.

Our next and 4th Title Update will be released on November 21St - and it's going to be our biggest one yet with exciting new features and improvements. Stay tuned for more details coming your way soon!

Ik denk dat we best wachten tot eind november :p

Opgepast!!! In update 1.3.0 is een tearing bug ingeslopen. Gisteren van alles geprobeerd in de hoop
dat het wegging, op zoek geweest op het net ..niets. Vandaag artikel gelezen over dezelfde bug.
I s voornamelijk aanwezig in Performance Mode ..de andere lijken meer stabiel !!! (ps5 versie)

Edit: Update 1.3.1 is uit. Probleem screen tearing bug is weg. :clap:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan