gamer5
Well-known member
1200p op x, 900p op de s met FSR upscaling eerder..4k op de x, 1440p op de s, wat wel impressive is moet ik zeggen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1200p op x, 900p op de s met FSR upscaling eerder..4k op de x, 1440p op de s, wat wel impressive is moet ik zeggen!
Nee. 4k op x1200p op x, 900p op de s met FSR upscaling eerder..
Nope, dat is de output-resolutie na upscaling. Pixelcounts tonen de waarden die ik aangeef.Nee. 4k op x
1440 op s
Bizar dat the man himself Todd Howard dan 1440p op series s zegt.Nope, dat is de output-resolutie na upscaling. Pixelcounts tonen de waarden die ik aangeef.
Verschiet er allesinds niet van, het blijft “it just works” Todd Howard. De framerate was ook helemaal niet constant tijdens de presentatie. Ik zou dus zeker de reviews afwachten.Bizar dat the man himself Todd Howard dan 1440p op series s zegt.
De trailer zelf had wel een lagere resolutie. De voorstelling was dan weer op pc zeker? En echt series s footage hebben we nog niet gezien denk ik. Maar zou toch belachelijk zijn moest Howard zeggen dat het 1440p is terwijl het natief maar 900p is. Dan zou Sony bijvoorbeeld bij al hun games zeggen dat het 4k is. Terwijl het geupscaled is. Dat doen zij dus niet, ze zeggen effectief wat de resolutie is. Dus tja, we zullen zien bij deze game he.![]()
Todd Howard has confirmed that Starfield will run 4K/30fps on Xbox Series X & 1440p/30fps on Xbox Series S
https://twitter.com/IGN/status/1668039754955235329 Starfield runs at 30 frames per second on both Xbox Series X and S, Bethesda's Todd Howard has confirmed. Speaking to IGN in a new interview ahead of the Xbox and Starfield showcases, Howard said Starfield runs in 4K resolution on the Xbox...www.resetera.com
In ieder geval, ziet er damn impressive uit. De schaal van deze game is echt niet normaal. Dit is het eerste spel in jaren dat Playstation gamers gaat pijn doen. Dat gevoel heb ik toch...
Jup, zeiden het hier net in GameMania ook nog, deze maand al 3 consoles verkocht en we zijn nog maar de 16de!!Blijkbaar heedt hun laatste showcase de verkoop van xbox een serieuze boost gegeven
België is dan ook ps landJup, zeiden het hier net in GameMania ook nog, deze maand al 3 consoles verkocht en we zijn nog maar de 16de!!

Haha, ik weet het, het was dan ook maar een jokeBelgië is dan ook ps land
Eneuh, wie koopt er nu nog bij gamemania?![]()

Ik heb daar meer dan een decennia gewerkt, en zelfs ik kocht mijn eigen games daar niet (altijd)België is dan ook ps land
Eneuh, wie koopt er nu nog bij gamemania?![]()

Zowiezo is pc beter omdat ge kunt modden.Heeft weinig met de game te maken denk ik, zou deze toch gewoon op PC spelen. Console wars vind ik eerder funny en ga daar graag al lachend over.
Het is nu wel te hopen dat Phil Spencer beseft dat zijn interview met Kinda Funny behoorlijk dom overkwam. Uiteindelijk draait alles om goede games. En hoeveel te meer goede triple A games, hoeveel te meer consoles je verkoopt, zo simpel is het. Daarom dat xbox 360's beginperiode zo goed was, en daarom ook dat ps3 uiteindelijk terug is gekomen, dankzij dikke vette games. Gamepass en stuff is mooi, maar het zijn de games die tellen. En Starfield is de eerste game in mijn ogen die Playstation gamers jaloers maken. Zelfs mijn broer is bezig dat hij starfield echt wil spelen en het is geleden van Mass Effect 1 dat een xbox spel hem zo aansprak, dus dat wil hier wel wat zeggenBlijkbaar heedt hun laatste showcase de verkoop van xbox een serieuze boost gegeven
. Het is logisch dat Sony veel geld wilde neerleggen om deze game een jaar exclusief te hebben. Dit is zo één van die zeldzame grote spellen waar echt alles mogelijk is. Een gigantische game! Na deze game zal waarschijnlijk GTA 6 laten zien wat er nog meer mogelijk is.Met zoveel verschillende systemen in een spel is het onvermijdelijk dat je bugs hebt, denk ik. Dat aspect is eigenlijk het minste van mijn zorgen, ik vraag me eerder af of Bethesda wel voldoende kwaliteit heeft in het schrijfdepartement om vanaf nul een eigen wereld te ontwikkelen die geloofwaardig overkomt met personages en verhaallijnen die intrigeren.Ben wel hyped voor de game maar kben bang dat de game toch wel een paar bugs gaat hebben en ook de engine van deze game is nog de engine die Bethesda gebruikt sinds Fallout 3, heeft zijn beste dagen al gehad en is niet 1 van de betere, waardoor de game wel onstabiel kan zijn.
Maar ik hoop op het beste. krijg ook wel een beetje Mass Effect feeling als ik alles bekijk dus wordt zeker een day one aankoop.
Waarom was dat een dom interview? Hij heeft nooit beweerd dat goede games niet noodzakelijk zijn?Het is nu wel te hopen dat Phil Spencer beseft dat zijn interview met Kinda Funny behoorlijk dom overkwam. Uiteindelijk draait alles om goede games. En hoeveel te meer goede triple A games, hoeveel te meer consoles je verkoopt, zo simpel is het. Daarom dat xbox 360's beginperiode zo goed was, en daarom ook dat ps3 uiteindelijk terug is gekomen, dankzij dikke vette games. Gamepass en stuff is mooi, maar het zijn de games die tellen. En Starfield is de eerste game in mijn ogen die Playstation gamers jaloers maken. Zelfs mijn broer is bezig dat hij starfield echt wil spelen en het is geleden van Mass Effect 1 dat een xbox spel hem zo aansprak, dus dat wil hier wel wat zeggen. Het is logisch dat Sony veel geld wilde neerleggen om deze game een jaar exclusief te hebben. Dit is zo één van die zeldzame grote spellen waar echt alles mogelijk is. Een gigantische game! Na deze game zal waarschijnlijk GTA 6 laten zien wat er nog meer mogelijk is.
Nee, maar hij zei wel dat goede games niet opeens mensen massaal een Xbox doen kopen. Euh whut...? Ik vond het persoonlijk slechtste interview dat hij tot nu toe gedaan heeft. In mijn ogen kwam hij heel groen over terwijl hij al 10 jaar aan het roer staat! Veel bs ook in dat interview. Dus voor mij persoonlijk was dat een dom interview ja. Weet niet of jij daadwerkelijk het interview gezien hebt? Maar de meeste die hun logisch verstand gebruiken zijn het gewoon met mij eens.Waarom was dat een dom interview? Hij heeft nooit beweerd dat goede games niet noodzakelijk zijn?