Starfield

Starfield

Met veel extra loading screens en planeten waar er niets te doen valt. :p
Als playstation gamer kijk ik toch uit naar de game.
Volgens dat ik ook gelezen heb gaan ze extra POI op planeten toevoegen.

Als je Bethesda, Fallout of Skyrim fan bent, zal deze game je wel niet tegen vallen denk ik.

Euhm ik weet niet hoe het nu is maar op launch waren er toch dode planeten hoor waar er niks te zien of te doen was.

Ikzelf heb het echt geprobeerd meermaals maar ik heb de game nog altijd niet kunnen verder spelen doordat het zo saai is. Ik was een grote fan van Skyrim en Oblivion, zelfs Morrowind in de tijd.
Ik verheugde mij echt op Starfield. Op gebied van side content is er veel te doen en sommige zijn ook zeer leuk maar de main quest is toch wel een snoozefest

Euhm ik weet niet hoe het nu is maar op launch waren er toch dode planeten hoor waar er niks te zien of te doen was.

Ikzelf heb het echt geprobeerd meermaals maar ik heb de game nog altijd niet kunnen verder spelen doordat het zo saai is. Ik was een grote fan van Skyrim en Oblivion, zelfs Morrowind in de tijd.
Ik verheugde mij echt op Starfield. Op gebied van side content is er veel te doen en sommige zijn ook zeer leuk maar de main quest is toch wel een snoozefest
Gotta agree; heb het na release direct gerefund... We zijn nu wel enkele jaren verder en blijkbaar is het wel beter geworden. Jammer, want ik was verslaafd aan Skyrim en Oblivion. Sowieso mega fan van space-themed games, dus keek er toen enorm naar uit.

Terug
Bovenaan