Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit dan niet gewoon een Ex aeco? Lijkt me dat de foutenmarge van de fotofinish groter is dan dit verschil?
In theorie kan dat he. Op een duizenste millimeter gelijktijdig over de finish komen is gewoon wiskundig mogelijk.Is gewoon geen verschil. Ewan denkt dat hij wint omdat hij de opkomende man is. Maar op die foto is er geen verschil. Tenzij ze een betere foto hebben is er een probleem.
Ewan is ook gewoon Merlier voorbij. Alleen vergeet ie dat hij een erg kort fietske heeft.Lijkt mij ook Merlier. Raar dat Ewan juicht
Expert: Haha we hebben een software programma, dat is slim, dat kan zo'n foto vergroten tot op een miljardste van een seconde!Hahaha, hoezo zo close, zalig!

Goed gegoktRemco die straks de sprint aantrekt voor Merlier?
Ik gok op Merlier of Ewan die zal winnen vandaag. But you never know.

Dat is wrs alleen in de Tour, dat programma. Kijk naar de Amstel van VA en Pidcock, daar hebben we toch ook niet zo'n vergroting gezien?Expert: Haha we hebben een software programma, dat is slim, dat kan zo'n foto vergroten tot op een miljardste van een seconde!
Journalist: En wat zegt de computer?
Expert: Mmm nog steeds een ex aequo![]()