Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rare uitspraak.Amai verklaart waarom Gaudu zo een lichtgewicht is. Hij mist heel wat hersencellen.
Rare uitspraak.
Knullig dat dit openbaar wordt. Maar het probleem ligt duidelijk niet volledig bij hem.
Demare gaat ook niet vrijuit in deze.
Wat een absurde finish alweer op Mallorca vandaag. Hoeveel bochten waren dat nog in de laatste kilometer? De UCI schiet hier toch enorm tekort hoor. Waarom laten ze dit toe? Volgens mij wisten de meeste renners ook niet dat de finish al na die laatste bocht was? Ik heb op YouTube nog eens de finish van vorig jaar opgezocht. Dat was toen gewoon rechtdoor op een brede laan. Heel vreemd.
Ziedet wel, ik wist dat er iets aankwam. Logisch ook dat hij wil eindigen met het edelste der wielersporten: mountainbikenPeter Sagan (33) announced that 2023 will be his last season in top level road cycling. He will focus on MTB in 2024 Paris Olympics. Sagan turned pro in 2010. 121 pro wins, including 3xRR titles.

Ze reden ook gewoon allemaal in koor voor hem denk ik? Geef het hem maar op een presenteerblaadje he.Ik denk dat Remco dat "wachten tot de laatste 4km" wat saai vond![]()
het grote werk komt later ..Trainingske he. En de aard zit dan een beetje in het beestje, zich niet kunnen inhouden en de beentjes eens testenOk, wel heel raar dit wat hij deed toch? Nu kan hij totaal niet mee precies.

Misschien maar dit blijft toch wel vreemd hé.Trainingske he. En de aard zit dan een beetje in het beestje, zich niet kunnen inhouden en de beentjes eens testen
Dat zei hij gisteren toch ook. Over 3 maanden moet ik top zijn, nu ga ik eens testen hoever ik sta.