Start Wielerseizoen 2023

Remco zal waarschijnlijk ook één van de redenen zijn dat hij past voor UAE. Moest hij in topvorm zijn (lees: top voor de periode van het seizoen) dan zou hij volgens mij gewoon starten. Maar Pogacar zijnde kan je u niet permiteren van ergens te starten met het idee "we zullen wel zien" en niet dicht bij de overwinning te zitten.
Kijk naar het drama dat er vorig seizoen gemaakt werd rond Mathieu na Giro/Tour... Als je naam pakweg Pedersen is, is dat een voetnoot, als je Pogacar heet wordt dat meteen opgeblazen tot en met en naast de twijfel die je zelf hebt, heb je echt geen nood aan extra externe twijfel denk ik dan.
Ik denk dat hij gewoon niet mag verliezen voor de ogen van de sponsors.

In mijn opzichte is tegen Remco nu verliezen is minder erg aangezien Remco op een ander trainingsplan zit dan Pogi.
In de ruta del sol kan hij ook verliezen en er staan wel enkele van zijn rechstreekse "tegenstanders" aan de start (Bernal / Rodriguez / Mas / Landa )

Ik denk toch dat het gewoon een kwestie is van iets nieuws te proberen. Pogacar is toch iemand die graag koerst, graag dingen probeerd zie zijn passage door Vlaanderen vorig jaar. Die gaat echt zijn programma niet omgooien omdat hij anders tegen Evenepoel moet koersen. Sponsors zijn belangrijk maar je renners tevreden houden ook natuurlijk en is nu niet dat ze met Yates geen kanidaat winnaar hebben. Evenepoel is nu ook nog niet in topvorm hé dus of die zomaar even gaat winnen betwijfel ik toch. Giro is nog een eind.

Ik kan me ook moeilijk inbeelden dat Pogacar de UAE tour niet rijdt omdat Evenepoel deelneemt. Lijkt me het type renner dat tegenstand nooit bewust uit de weggaat, en zich er in tegendeel zelf mee wil meten.

Chaves ondertussen Colombiaans kampioen en de teamloze (?) Quintana derde.

Tweede kind voor Van Aert “this summer”. Tour en WK zijn natuurlijk grote doelen in zijn zomer. Familieman Wout zal wel niet in Frankrijk of Glasgow willen zijn op het moment van de geboorte. Misschien is dat de reden waarom hij onlangs zei dat een tweede groene trui geen groot doel is? Hopelijk voor hem is het kind ergens eind augustus uitgerekend. 😏

Doorgaans wordt zoiets toch aangekondigd rond de drie maanden in de zwangerschap, zelden vroeger. Zou dus betekenen uitgerekend voor begin augustus, dus plat op het WK...

Yoghurt, maar niet gespecificeerd welke. Griekse, magere, volle, soja,...??? Hallo journalistiek????

Yoghurt, maar niet gespecificeerd welke. Griekse, magere, volle, soja,...??? Hallo journalistiek????

Het is dan ook geen interview maar gewoon geplukt van de Instagram van zijn vrouw. Geen journalist aan te pas gekomen.

Ik las vandaag wel dat hij Brabantse Pijl ook rijd. Dat stond er voor nog niet op zijn programma.

Laatst bewerkt:
Tweede kind voor Van Aert “this summer”. Tour en WK zijn natuurlijk grote doelen in zijn zomer. Familieman Wout zal wel niet in Frankrijk of Glasgow willen zijn op het moment van de geboorte. Misschien is dat de reden waarom hij onlangs zei dat een tweede groene trui geen groot doel is? Hopelijk voor hem is het kind ergens eind augustus uitgerekend. 😏
Alsof er in Glasgow of Parijs geen materniteit is, gene flauwe kul he. :unsure:

Dat maakt het er helemaal niet beter op hé, het is zelfs erger zou ik zeggen.

Voor de journalistiek is het wel beter hé. Als een journalist zo'n pulp zou schrijven zou dat toch triest zijn. Dat het gewoon een intern is die een paar mensen volgt op sociale media en een postje maakt is dan toch minder erg. Of Sporza zich tot dat niveau moet verlagen is een ander paar mouwen. Voor mij hoeft dit soort fluf niet geef me maar analyses.

Ik zou em graag de Waalse pijl eens zien betwisten.

Niet echt zijn ding denk ik, alhoewel als hij maakt dat weg is voor de Muur kan er veel. Moet maar eens een actie opzetten met Pogacar. Maar zitten daar ook nog met Alaphilippe natuurlijk die gemaakt is voor die Muur buiten vorig jaar altijd top 2.

Waarom schrijft die griet die dingen zelfs in het Engels?
Misschien is hun dietist niet vlaams, mss zoeken ze inspiratie op google en dan heb je meer Engels dan Vlaams. Het is niet dat het zo'n moeilijke woorden zijn he :unsure:

Als ik nog in Belgie woonde, sprak en schreef ik ook meer Engels dan Vlaams hoor.

Als ik nog in Belgie woonde, sprak en schreef ik ook meer Engels dan Vlaams hoor.

En waarom was dat dan?
Omdat de mooie Vlaamsche taal te min is voor u? Of omdat je zo een Popie Jopie bent die het wel nice vindt om flengels te spreken?

Ik spreek ook wel geregeld Engels. Maar dat is omdat ik 0,0 Frans kan. :unsure:
En mijn Waalse counterpart spreekt niet goed Engels.
Grave conversaties hebben wij!

Terug
Bovenaan