Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar deels mee eens. Een sprinter die goed in vorm is, die zit meestal wel waar hij moeten zitten. De beste WVA in de Tour slaagde er ook steeds in om op zijn plaats te zitten, ondanks geen ploegmaat (allé, soms Laporte).Een sprintrit winnen in de Algarve is ook niet echt een maatstaf. Bij een sprintrit moet je ook wat geluk hebben, hij werd ofwel gehinderd ofwel zat hij te ver anders had hij wel al eens top 3 gereden. Vorig jaar was hij ook niet echt goed in de Algarve want in de vlakke tijdrit werd hij 11de wat toen ook als slecht werd benoemd.
Ja WVA is goed in zich positioneren voor een sprint maar om al conclusies te trekken aan de hand van 1 sprint is wat overdreven. De beste WVA van in de Tour kan je toch niet verwachten op dit moment? Is nog meer dan een maand tot zijn grote doelen.Maar deels mee eens. Een sprinter die goed in vorm is, die zit meestal wel waar hij moeten zitten. De beste WVA in de Tour slaagde er ook steeds in om op zijn plaats te zitten, ondanks geen ploegmaat (allé, soms Laporte).
Wederom, ik wil het ook niet dramatiseren, zeker niet. Het blijft voorbereiding, het blijft opbouw. Maar mij vielen toch vooral zijn interviews op.
Die Romeo, gene gewone! En die zou 75kg wegen?
Wedden dat ze alles aan gort rijden in Roubaix?
Ligt toch vooral aan wissel vs niet-wissel lijtk meVA heeft hem precies gespaard voor de TT, momenteel 1ste met nog 40 tal renners te gaan wel. Maar 40s sneller dan Ganna![]()
Tijden aan T2 al bekeken?Ligt toch vooral aan wissel vs niet-wissel lijtk me
Ja? De 8 seconden aan T2 waren er 40 aan de finish, dus lijkt me vooral fietswissel te zijn?Tijden aan T2 al bekeken?

Lijkt me vooral aan sneller bergop fietsen te liggenJa? De 8 seconden aan T2 waren er 40 aan de finish, dus lijkt me vooral fietswissel te zijn?![]()

Wout toch zeker in orde. Tijdrit liegt nooit.
Het kon inderdaad wel iets beter voor Christen en Morgado, zeker Christen had ik wat korter verwacht.UAE wat teleurstellend vandaag zeker. Of verwacht ik nu teveel van die jonge gasten.
Allé, ik neem alles terug zeVA heeft hem precies gespaard voor de TT, momenteel 1ste met nog 40 tal renners te gaan wel. Maar 40s sneller dan Ganna![]()

Een sprintrit winnen in de Algarve is ook niet echt een maatstaf. Bij een sprintrit moet je ook wat geluk hebben, hij werd ofwel gehinderd ofwel zat hij te ver anders had hij wel al eens top 3 gereden. Vorig jaar was hij ook niet echt goed in de Algarve want in de vlakke tijdrit werd hij 11de wat toen ook als slecht werd benoemd.
Wedden dat ze alles aan gort rijden in Roubaix?
Een 1-2-3 zou me niet verbazen. Deel van het meesterplan.