Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das een beetje een dooddoener hé. Remco had vorig jaar 45 koersdagen en dan moet je er eigenlijk nog EK, BK en WK's van af trekken. Dus amper 39 dagen dat ze voor hem moesten rijden. Moest Remco daar nog rijden zag Magnier zijn programma er exact hetzelfde uit als dat het nu op tafel ligt. En in de rondes is nu niet dat hij iemand van gelijkaardig niveau in de weg reed.Gaat echt bevrijdend werken voor QS zonder Remco lijkt me, gaan nergens echt moeten de wedstrijd dragen.
Dat zullen we op het einde van zijn carrière pas weten.. Of hoe velen hem weeral eens afschrijven nota bene in februari met nog geen enkele hoogteprikkel of klimtrainingen op lange cols op zijn conto. Je moet het maar doen.Remco hoe jammer het ook is zal nooit de tour winnen. Gewoon komt hij in de bergen te kort. Geen schande maar realiteit. Nu staat er op sporza dat hij krampen had, maar is altijd iets wel.
Zegt vooral iets over de journalistieke onkunde eerlijk gezegd niet?Ocharme Remco, eerder deze morgen nog verheerlijkt en fanatiek verdedigd en
enkele uren later benoemt men zijn prestatie van vandaag als dramatisch.![]()
Waarom zou Remco nu al top zijn? Zijn hoofddoelen liggen maanden verder in het seizoen.Het is allemaal te zien, is Remco nog niet top, paar kilo te veel, vergeten te drinken ofzo? Als er een verklaring is voor zijn onderpresteren dan is het allemaal zo erg nog niet. Als dit echter al zou de top Remco zijn dan vrees ik toch voor de zaak en denk ik dat hij beter het rondewerk opbergt en zich toelegt op tijdritten en ééndagswedstrijden.
Van Wilder content dat hij niet meer moet knechten voor een inferieure klimmer
Het is allemaal te zien, is Remco nog niet top, paar kilo te veel, vergeten te drinken ofzo? Als er een verklaring is voor zijn onderpresteren dan is het allemaal zo erg nog niet. Als dit echter al zou de top Remco zijn dan vrees ik toch voor de zaak en denk ik dat hij beter het rondewerk opbergt en zich toelegt op tijdritten en ééndagswedstrijden.
Waarom zouden al die 17 andere renners nu al top zijn?Waarom zou Remco nu al top zijn? Zijn hoofddoelen liggen maanden verder in het seizoen.
er is toch niemand die dit zegt? Wel kan bvb Remco aan 90% zitten en anderen aan 95% omdat ze eerder pieken naar dit soort wedstrijdenWaarom zouden al die 17 andere renners nu al top zijn?
Een Pogi of Vingegaard gaat nu ook nog niet top zijn, maar die gaan dan nooit 18e worden in zo'n bergrit hè. Dus het is inderdaad wel te hopen voor Remco dat er een verklaring was.
Voila dat is het exact. Al ooit Pogi of Vingegaard zo door de mand zien vallen bergop in deze fase van seizoen, neen! Is gewoon een veeg teken. Enkel als hij ziek of gekwetst zou zijn kan je dit negeren. We zullen zien in de zomermaanden..Waarom zouden al die 17 andere renners nu al top zijn?
Een Pogi of Vingegaard gaat nu ook nog niet top zijn, maar die gaan dan nooit 18e worden in zo'n bergrit hè. Dus het is inderdaad wel te hopen voor Remco dat er een verklaring was.
Zegt vooral iets over de journalistieke onkunde eerlijk gezegd niet?
Over Benoot dit tegengekomen:
"Tiesj moest all out deadliften op trainingskamp in december. Had hij nog nooit gedaan. Kon niks misgaan verzekerde de staff hem. Enkele minuten later was dit het resultaat."
Alé ik mag er niet mee lachen, maar als dat zo is... komaan zeg, topploegen in het wielrennen, het is toch iets speciaals hoor. Ik heb steeds meer het gevoel dat ze compleet aan het overdrijven zijn in deze sport en dat sommige "marginal gains" compleet averechts werken. Je ziet ook steeds meer renners klagen en gewoon teruggaan naar een wat vrijere manier van voorbereiding, etc.
Wat een amateurisme if true.Over Benoot dit tegengekomen:
"Tiesj moest all out deadliften op trainingskamp in december. Had hij nog nooit gedaan. Kon niks misgaan verzekerde de staff hem. Enkele minuten later was dit het resultaat."
Over Benoot dit tegengekomen: