Start wielerseizoen 2026

Uijtdebroeks op 3 min van Evenepoel. Een klassementsrenner zal dat toch ook niet worden.

Almeida ook op 4 minuten bijna, snipperdag.

Beetje onnozel dat ze de tijd niet meetellen voor GC, maar bon seizoen gaat niet staan met dit rittenkoerske winnen of verliezen, vooral goed voor de conditie lijkt me..

Welja mss wat te voorbarige conclusie idd. Benieuwd of Cian kan groeien bij Movistar wel. Nu niet echt een ploeg die bekend is om z'n tijdritten.

Gaan we bij zijn belabberde tijdrit-resultaten dan maar telkens zijn ploeg de gebeten hond laten zijn?
In zijn geval reeds 3 ploegen op zeer korte tijdspanne.
Zoals Cian recentelijk een sneer uitdeelde naar Visma die hem 'niet genoeg' liet trainen op het tijdrijden,
alsook zijn andere trainingen ongeschikt waren voor het type van renner die hij is.

Zijn het bij Bora alsook Visma dan ook prutsers op gebied van tijdrit-trainingen? Jammer dat hij in
deze TT de kans kreeg om als een wielertoerist te rijden want dit was zijn kans om kleur te bekennen
en te bewijzen dat ze er bij Movistar wél in slaagden, waar Bora en Visma in faalden.

Laatst bewerkt:
Jammer dat hij in
deze TT de kans kreeg om als een wielertoerist te rijden want dit was zijn kans om kleur te bekennen
en te bewijzen dat ze er bij Movistar wél in slaagden, waar Bora en Visma in faalden.
Er zullen nog genoeg TT' komen om zich te bewijzen.
Wie weet pakt hij vandaag uit met een solo en dan bleek "rusten" de goede keuze.
Alhoewel, net even bekeken en in zijn planning staan twee TTT' en de TT in de Tour waarvan het tien km vlak is en 16km bergop / bergaf.
Het wordt bekijken of hij zich kan meten met Oliveira en Romeo over een maand.

Die zijn beter op de hoogte dan die mannen van Eurosport/HBO. Als ik gisteren wilde weten wie welke tijd had moest ik bij PCS zijn want HBO commentatoren kregen niks door.

Dat ziet er toch wel sterk uit bij Remco.

Uiteindelijk zal het toch gewoon in de grote rondes moeten gebeuren, en dan vooral op langere beklimmingen tegen de beste van de wereld. Het is daar waar hij beter hoopt te doen. Kleinere rondjes kon hij toch al langer winnen.

Maar hij ziet er goed uit ja.

Jammer dat Jonas UAE niet rijdt, maar heb wel het gevoel dat Remco misschien zijn voet naast Jonas kan zetten dit seizoen.
Pogi blijft van een andere planeet.

Algarve met Seixas & Lipo zal ook een interessant koerske worden :coolbrows:

Mooie uitslag van die Viktor Soenens ook.
Moet eerlijkheidshalve zeggen dat dit nog een nobele onbekende is voor mij.

Mooie uitslag van die Viktor Soenens ook.
Moet eerlijkheidshalve zeggen dat dit nog een nobele onbekende is voor mij.

Was goede junior, eerste jaar beloften ook goed, werd van verwacht snel prof te worden maar vorig jaar wat problemen gekend en blijven hangen. Nu terug de draag opgepikt duidelijk. Punchertype, bergop ook goed, maar ik zou hem op dit moment geen echte klimmer noemen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan