Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al 1,5jaar Hbo Sport Add-On en de goedkoopste formule voor Film en series (60€/jaar) en nog geen seconde reklame gehad bij het kijken naar de sport. Dus Sport Add-On nog geen seconde beklaagd.Volgens mij heeft de HBO sport add-on anno 2026 altijd reclame, ongeacht de bovenliggende formule die je neemt.
Al 1,5jaar Hbo Sport Add-On en de goedkoopste formule voor Film en series (60€/jaar) en nog geen seconde reklame gehad bij het kijken naar de sport. Dus Sport Add-On nog geen seconde beklaagd.
Ik zal er eens op letten komend seizoen, maar ik dacht toch dat er korte reclame was tijdens de Vuelta vorig seizoen.Al 1,5jaar Hbo Sport Add-On en de goedkoopste formule voor Film en series (60€/jaar) en nog geen seconde reklame gehad bij het kijken naar de sport. Dus Sport Add-On nog geen seconde beklaagd.
.Als die eens gezond blijft is dit volgens mij echt wel de Belg met enorm potentieel. Vooral door zijn punch.Benieuwd of Lennert iets kan in de Down Under, een wat minder seizoen vorig jaar.
Als die eens gezond blijft is dit volgens mij echt wel de Belg met enorm potentieel. Vooral door zijn punch.
is ook gewoon een 4min all out effort op het vlakke, zou daar niet teveel conclusie's uit trekken.Niet dat het per se iets wilt betekenen, maar zijn proloog wel meteen zwak. Toch al te veel verloren.
Natuurlijk ook geen koers meer fit gereden sinds Catalonië vorig jaar, da's bijna een jaar geleden.

Tegenvallen…is ook gewoon een 4min all out effort op het vlakke, zou daar niet teveel conclusie's uit trekken.
Vond Brennan ook tegenvallen bijvoorbeeld, en morgen wint die gewoon![]()
Idd, Lennert zei dat hij tevreden was over de wattage die hij trapte. Vrijdag wordt interessant.Tegenvallen…
Dat is ook een stuk techniek en durf ik zo een korte proloog. 9s verliezen op zo een parcours is kwestie van net iets te hard geremd voor een bocht en net niet hard genoeg opgetrokken.
En zo gewoon winnen is het dus ook niet uiteindelijk.
Eerste overwinning op WT voor CMA CGM is ook weeral binnen.
Helaas, slecht gebracht. Watson overigens ook wel een zeer sterke sprint, moest Lund Andresen nét iets meer plaats gelaten hebben aan de nadar dan had Watson hier vandaag los gewonnnen, nu reed hij zich uiteindelijk vast. Technisch perfect sprint wel van de mannen van Decathlon, Gudmestad die net genoeg ruimte liet aan de nadar voor Lund Andresen en ondertussen er zelf zolang mogelijk net naast blijft rijden. Hoewel, het maneuvre van Gudmestad nadat die van kop kwam was wel erg op het randje imo. De intentie bij dat kwakje naar binnen leek net ambigu genoeg om geen gele kaart voor te geven denk ik maar toch kantje boordje.is ook gewoon een 4min all out effort op het vlakke, zou daar niet teveel conclusie's uit trekken.
Vond Brennan ook tegenvallen bijvoorbeeld, en morgen wint die gewoon![]()
Helaas, slecht gebracht. Watson overigens ook wel een zeer sterke sprint, moest Lund Andresen nét iets meer plaats gelaten hebben aan de nadar dan had Watson hier vandaag los gewonnnen, nu reed hij zich uiteindelijk vast. Technisch perfect sprint wel van de mannen van Decathlon, Gudmestad die net genoeg ruimte liet aan de nadar voor Lund Andresen en ondertussen er zelf zolang mogelijk net naast blijft rijden. Hoewel, het maneuvre van Gudmestad nadat die van kop kwam was wel erg op het randje imo. De intentie bij dat kwakje naar binnen leek net ambigu genoeg om geen gele kaart voor te geven denk ik maar toch kantje boordje.
De eerste WT koers is ook weer in het bakje voor UAE. 1-2 voor Vine en Narvaez, de rest op bijna een minuut, Van Eetvelt op 2'20".