En je wilt wegvluchten van een andere vogel maar die andere vogel heeft een betere conditie dan u
Wat doe je dan
Wat doe je dan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge poept de vogel voor u, en doet haasje over...En je wilt wegvluchten van een andere vogel maar die andere vogel heeft een betere conditie dan u
Wat doe je dan

+1Deze thread is nog maar eens het bewijs dat de serieuze discussies in zwam worden gevoerd, terwijl ze in algemeen over beurtbalkjes en dergelijke onbenullige zaken palaveren.
@Mulan is ook welgekomen!+1
Tussen pot en pint verloopt alles wreed gezwind
Hebdem : t' Zwin..? He, he??
We blijven in thema, uiteraard...

Pletten, fatgirl style!En je wilt wegvluchten van een andere vogel maar die andere vogel heeft een betere conditie dan u
Wat doe je dan

If all else failsDan vogelen we er op los![]()

inderdaad, dit is een probleem dat zich echt stelde vandaag toen ik van de Delhaize terugkwam. Is wat anders dan die blabla shit van JPV en consoorten waar nooit iemand iets aan gehad heeft (je weet wel wat ik bedoel)Deze thread is nog maar eens het bewijs dat de serieuze discussies in zwam worden gevoerd, terwijl ze in algemeen over beurtbalkjes en dergelijke onbenullige zaken palaveren.
Vogel? Ik ben een beer