Stel: je wint plots 500 miljoen euro. Waar zou je zelfs dan zeker nooit geld aan uitgeven?

Het vlees is misschien zwak maar je moet nog interesses hebben in die dure zaken ook he.
Aan mij zou je het alleszins niet zien.

Ik heb niets met auto's, reizen, juwelen, dure kleren etc.
Nooit gehad en ben er ondertussen bijna 50, dus dat zal ook niet meer veranderen.
Ik heb zelfs nog nooit een afwasmachine gehad, dat doet bij velen al de ogen rollen.

Maar ik zou wel profiteren van zaken die voor mij ook als luxe overkomen maar voor de gemiddelde mens eerder 'gewoonte' zijn.
Zoals een full time kuisdienst of tuinman, zaken die ik niet graag doe en waar ik vanaf dan wel geld zou kunnen aan geven.

Bescheiden woning die op een rustige plaats gelegen is met zo weinig mogelijk buren, en waar ik een beetje gevoel heb dat ik in het oerwoud zit. Daar wil ik ook een beetje van dat geld insteken.

En die goedbetaalde tuinman die de rest doet! :biglaugh:

Fooien in de horeca
Ah, ik net wel.

Als je 500 miljoen hebt, en ge gaat keer op restaurant, hoe nice is het dan niet om nen kelner een "fooike" te geven nekeer van 100 euro.

Soit, tzal wel weer aan mij liggen dan. Waarschijnlijk omdat ik als jobstudent ook in de horeca gewerkt heb, zal er iets mee te maken hebben. :)

Ah, ik net wel.

Als je 500 miljoen hebt, en ge gaat keer op restaurant, hoe nice is het dan niet om nen kelner een "fooike" te geven nekeer van 100 euro.

Soit, tzal wel weer aan mij liggen dan. Waarschijnlijk omdat ik als jobstudent ook in de horeca gewerkt heb, zal er iets mee te maken hebben. :)
T was maar als moppeke bedoeld als verwijzing op het "Fooien in de horeca" topic ;)

Een Tesla Cybertruck.

Aan alle zaken die extreem duur zijn voor wat het is.

Horloges van 100 duizenden euro's, auto's van paar miljoen, geluidsinstallaties van 100 duizenden euro's, schilderijen van miljoenen, ... .
Dure horloges, extravagante kledij etc dat zegt me ook niet zoveel.
Als ik een dure villa koop zou het niet in België zijn, ik zou rap ergens zitten waar het beter weer is.
Voor een deftige geluidsinstallatie op TV zou ik dan toch niet op een paar duizend euro kijken. Maar 't hoeft niet per sé extravagant of duur te zijn. Er moet ook een meerwaarde zijn om 20K te geven aan een TV. Als ge zo veel miljoenen hebt kan dat er wel af aan een 98" OLED of een cinemaroom denk ik :) Maar kunst, schilderijen etc, dat zegt mij nu eens niks.
Een sportwagen, een koervelo van 15K, een dure TV/geluidsinstallatie, dat zijn nog dingen waar je iets kan mee doen.

Laatst bewerkt:
Een Tesla Cybertruck.

Dure horloges, extravagante kledij etc dat zegt me ook niet zoveel.
Als ik een dure villa koop zou het niet in België zijn, ik zou rap ergens zitten waar het beter weer is.
Voor een deftige geluidsinstallatie op TV zou ik dan toch niet op een paar duizend euro kijken. Maar 't hoeft niet per sé extravagant of duur te zijn. Er moet ook een meerwaarde zijn om 20K te geven aan een TV. Als ge zo veel miljoenen hebt kan dat er wel af aan een 98" OLED of een cinemaroom denk ik :) Maar kunst, schilderijen etc, dat zegt mij nu eens niks.
Een sportwagen, een koervelo van 15K, een dure TV/geluidsinstallatie, dat zijn nog dingen waar je iets kan mee doen.
98 inch tv ke is toch zo meh dan.

Geef mij maar een Hans Zimmer style cinéma :
SA---Hans-Zimmer-Studio_Hero_Product_LKP_00002.jpg

Inclusief de beste 16K laser projector money can buy

Met 500 miljoen euro kan er wel nen cinema met 16K laser projector en een 98 inch OLED aan af :) Dienen OLED dan als TV in de slaapkamer ofzo
Of mss direct richting microLED gaan.

Onlangs docu gezien wasr je $80k betaald voor een nacht in hun luxe apartment.
$1.4k voor een dessertje...enz enz
Zulke dingen zou ik nooit mijn geld aan kunnen geven.
Ik schenk nog liever aan vzw en zorg dat mijn ma en pa niks tekortkomen

Terug
Bovenaan