Stel jezelf voor

Naam: Wim
Leeftijd: 39
Studies/diploma's: Gestopt door zware migraine aanvallen in het 6e jaar Moderne Talen Menswetenschappen
Werk: Administratief bediende, vooral verkoop, facturatie en monitoring resultaten in een vzw. En samen met vriend hebben we kleine zaak die ontbijtmanden aan huis leveren.
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Heel sportminded, volg veel sporten maar vooral F1 en Motorcross. Vroeger veel getennist, maar nu heel vaak te vinden op m'n mountainbike en zo jaarlijks beetje competitie opzoeken in onze mtb club. Op TV blijf ik wel graag hangen bij Oorlog docu's en op muzikaal vlak ben ik dit jaar echt onder de indruk geraakt van Loïc Nottet.
Extra info/foto? 15 jaar samen met vriend, geen kids

Mijn ex had aan de hand van mijn voornaam alleen mijn adres en telefoonnummer te pakken toen we elkaar enkel nog maar online spraken... Ik had op dat moment een "geheim nummer" 🙈
En dat was op toen niet het moment om hem te dumpen?
Damn, dat is toch maar creepy.

Ik wou maar gewoon weten welke speciale naam ge hebt :unsure:

En dat was op toen niet het moment om hem te dumpen?
Damn, dat is toch maar creepy.

Ik wou maar gewoon weten welke speciale naam ge hebt :unsure:
Ya think?? 😆
Neen, hij heeft me netjes getoond hoe hij aan mijn gegevens kwam, bleek via een Duitse website te zijn en die hebben een niet zo lief mailtje gekregen van mij.. Paar dagen later waren mijn gegevens wel verwijderd.

Ya think?? 😆
Neen, hij heeft me netjes getoond hoe hij aan mijn gegevens kwam, bleek via een Duitse website te zijn en die hebben een niet zo lief mailtje gekregen van mij.. Paar dagen later waren mijn gegevens wel verwijderd.
Geilesmadchen.de? :unsure:

Naam: Jasmijn
Leeftijd: 31
Studies/diploma's: Fotografie maar 'k ga in 2021 terug gaan studeren: game environment artist
Werk: Retoucheur/monteur/animatie bij een communicatiebedrijf
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): gewichtheffen en 3D art voornamelijk, met wat 2D animatie en hondengewandel on the side
Extra info/foto? , een foto van mijn hondje kan je krijgen (zie avatar)

Naam: Jasmijn
Leeftijd: 31
Studies/diploma's: Fotografie maar 'k ga in 2021 terug gaan studeren: game environment artist
Werk: Retoucheur/monteur/animatie bij een communicatiebedrijf
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): gewichtheffen en 3D art voornamelijk, met wat 2D animatie en hondengewandel on the side
Extra info/foto? , een foto van mijn hondje kan je krijgen (zie avatar)
Zijt gij new Djesmin?

Hoeselt represent! Allez, getogen in Roemesoave. De meeste Hoeseleirs vinden niet dat dat Hoeselt is :')
Ben ook gene echte Hoeseleir 😀. Getogen in Werm. Heb niets te maken met die Doornkappers. Voor de volledigheid eerste 3 jaar gewoond op het industrie, dan 26 jaar gewoond in Werm. 6 jaar op de Neder en nu 2 jaar in het centrum.

Toch altijd verbaast over de gemiddelde leeftijd hier, bende oude knarren bijeen.
Mn klak, en ik dacht dat ik rond de mediaan zat hier. Die lijkt eerder eind 30 te zijn.

Naam: Tim
Leeftijd: 28
Studies/diploma's: Bachelor Computer Science (UHasselt), Master of Engineering: Computer Science (Focus op AI).
Werk: Software Engineer
Hobby's of interesses:
  • Games: vooral story driven games en Apex Legends om de frustraties weg te spelen;
  • Films: kijk alles, maar liefst met wat actie, een goede soundtrack en veel humor;
  • Music: (UK) Jazz, UK hip-hop, grime, experimental beats, en nog veel meer;
  • Audio: fervent verzamelaar van speakers, bijbehorende kabels en machines, amateur producer in wording;
Extra info: zat al even op 9lives maar ben sinds vorig jaar wat actiever willen worden + (vermoedelijk) narcoleptic

Terug
Bovenaan