Dat Stellar Blade inspiratie ging halen bij NieR: Automata was duidelijk vanaf het moment dat je het spel opstartte. In mijn review zei ik al dat het mij niet zou verwonderen dat er een crosover zou komen tussen deze twee titels, en kijk: afgelopen nacht werd tijdens de State of Play-uitzending aangekondigd dat er een collaboration aankomt tussen Stellar Blade en NieR: Automata. Dit was te zien in de trailer waarin we Eve zien veranderen in 2B en we het City Ruins-liedje horen uit NieR: Automata.
Wat deze crossover exact zal inhouden weten we nog niet, maar het ziet ernaar uit dat we ons aan meer mogen verwachten dan enkel een kostuum. Verder werd ook aangekondigd dat er een zeer uitgebreide fotomodus onderweg is voor het spel en dat de originele (en prachtige) soundtrack nu ook te beluisteren is via streaming.
Wat deze crossover exact zal inhouden weten we nog niet, maar het ziet ernaar uit dat we ons aan meer mogen verwachten dan enkel een kostuum. Verder werd ook aangekondigd dat er een zeer uitgebreide fotomodus onderweg is voor het spel en dat de originele (en prachtige) soundtrack nu ook te beluisteren is via streaming.
Laatst bewerkt: