Sterrenrestaurants

Wel verbazend dat je bij boury zowel lunch/dinner gewoon nog elke wo/do kan vastleggen. Zou toch verwacht hebben dat die stampvol zitten eender wanneer.

Niet het juiste topic misschien ... maar 'k ben op zoek naar plekken waar je gastronomie, wellness en overnachting kan combineren. Ik denk bevoorbeeld aan La Butte Aux Bois. Knap hotel, wellness en ook Ralf Berendson (**), het voormalige La Source, zit daar. Nog iemand weet van dergelijke locaties op niveau? BE, NL, FR, DE ... allemaal welkom :)

Niet het juiste topic misschien ... maar 'k ben op zoek naar plekken waar je gastronomie, wellness en overnachting kan combineren. Ik denk bevoorbeeld aan La Butte Aux Bois. Knap hotel, wellness en ook Ralf Berendson (**), het voormalige La Source, zit daar. Nog iemand weet van dergelijke locaties op niveau? BE, NL, FR, DE ... allemaal welkom :)

Sanglier in Durbuy met Wout Bru, overnachting en wellness is het eerste dat in mij opkomt.

Mn ouders zitten nu toevallig in dit hotel nabij Keulen. Bevat wellness en 2 sterrenrestaurant

Eind oktober gaan eten in M-Bistro in Nieuwpoort. Aan de tafel naast ons een eerder "herkenbare" persoon die veel over culinaire zaken aan het praten was met z'n tafelgenoot. Bleek dat Bruno Vanspauwen te zijn. Vier bordjes, en terecht!

Botanic in Antwerpen: aangename wellness en een aantal sterrenresto’s op de site.

Er is hier denk ik een topic van of het onderwerp is allesinds eens gepasseerd.
Ik denk zelfs dat ik de vraag gesteld heb.
Heb dan een cadeau gedaan aan mijn zus voor table maxime.

Er is hier denk ik een topic van of het onderwerp is allesinds eens gepasseerd.
Ik denk zelfs dat ik de vraag gesteld heb.
Heb dan een cadeau gedaan aan mijn zus voor table maxime.

La Table de Maxime is top! Eén van m'n favoriete restaurants en dat arrangement is wel ok. Maar niet echt wellness toestanden aanwezig :)

La Table de Maxime is top! Eén van m'n favoriete restaurants en dat arrangement is wel ok. Maar niet echt wellness toestanden aanwezig :)
Welness had ik over gezien inderdaad.
Roomers Baden-Baden heb ik ook al van gehoord maar zelf nog niet in detail onderzocht.
Tikkeltje verder en luxueuzer Grand Resort Bad Ragaz.

Welness had ik over gezien inderdaad.
Roomers Baden-Baden heb ik ook al van gehoord maar zelf nog niet in detail onderzocht.
Tikkeltje verder en luxueuzer Grand Resort Bad Ragaz.
Roomers ben ik al een paar keer geweest, is wel fijn om even weg te zijn. Kwalitatief hotel, fijne spa (en gratis wodka 😎 ), leuk restaurant en tof dorpje om eens door te wandelen. Ook niet zo duur.
Nadeel is wel dat het toch een eindje rijden is, net iets te ver voor een weekendje.

Hier de laatste 2 maanden nog op 2 plaatsen geweest.

In september Innesto gedaan. Ook weer half puntje erbij gekregen én interieur van’t jaar gewonnen op GM. Aanrader voor mensen die een weekendje Hasselt doen (als je er nog binnen raakt dan)

Vorige week naar Smaak van Jan Boerma geweest. Tijdelijke popup in de Botanic ter gelegenheid van zen zaak in Japan. Had ik misschien iets meer van verwacht.

Nadat hij enkele weken terug een filmpje maakte bij boury deed hij dat nu ook bij hof van Cleve.
Den Peter zal er een mooie euro aan verdiend hebben wat hij daar binnen gesloeberd heeft.
Ik verschoot wel hoe fermette de binnenkant nog was daar. Mooi en sober natuurlijk maar toch redelijk benepen ook lijkt me wel.

Ik vind zijn videos altijd wel heel leuk, mooi en waarschijnlijk ook correct gebracht.

Den Peter zal er een mooie euro aan verdiend hebben wat hij daar binnen gesloeberd heeft.

Een kleine €9.500 blijkbaar, natuurlijk fles Krug van €3700 en ne Montrachet van €1100.

En €30 voor ne koffie… wat?

IMG_9711.jpeg

Ah ja just, my bad. :unsure:

Wel niet in proportie want de kaas kost evenveel als ne koffie, vind ik dan weer vreemd.

Zijn vorige week bij Oak geweest. Verwachtingen lagen denk ik iets te hoog na eerdere bezoeken aan Door73, Oak is een bijzondere ervaring maar prijs-kwaliteit vinden we Door73 beter. Bij Door73 zit er naar ons gevoel nog veel rek op de prijs naar boven toe. Wel fijn dat je parking bij Oak kan reserveren, geen stress om parking in het stad te zoeken.
Ze verhuizen binnenkort naar nieuwe locatie, daar zullen ze wel geen eigen parking meer hebben.

Terug
Bovenaan