.Sinister.
Active member
Cafe d’o (Sint-Amands)Suggesties van degelijke zaken in de buurt van dendermonde ?
Appelsveer (Appels)
Kokarde (dendermonde)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cafe d’o (Sint-Amands)Suggesties van degelijke zaken in de buurt van dendermonde ?
Freek in DendermondeSuggesties van degelijke zaken in de buurt van dendermonde ?
Eentje die nog niet is gepasseerd (vermelding Michelin en Gault Milllau): De Biek in Moorsel, zelf al meerdere malen bezocht. Prijs/kwaliteit heel goed vind ik zelf.Suggesties van degelijke zaken in de buurt van dendermonde ?
Overnachten in Gent en dan gaan eten in Oak/Vrijmoed/Publiek/Souvenir/Horseele? Zoveel keuze daar en ge zit in de schoonste stad van België (ok, klein beetje biased)
Als ge de tweede avond iets zoekt, door73 (concept van Oak) is ook waanzinnig goed, wel op tijd reserveren!
Rij aub naar Dilsen Stokkem en niet naar Heusden-Zolder voor VinvendumValentijn opnieuw geboekt bij Blanc in Sint-Truiden. Vond die vorige keer wel echt goed.
Volgende maand gaan we naar Vivendum in Heusden-Zolder voor mijn vriendin haar verjaardag.
Wilde eigenlijk Aurum in Ordingen proberen maar Vivendum is één van de weinige sterrenzaken die op maandag open zijn, dus had weinig keuze. Maar wel benieuwd.

Rij aub naar Dilsen Stokkem en niet naar Heusden-Zolder voor Vinvendum![]()

Zou zonde geweest zijnJa, dat dus![]()

Zou zonde geweest zijn
Was mijn eerste ervaring in een sterrenzaak.
Is om hier om de hoek. In de zomer is het daar buiten te doen. Heerlijk!

Heeel goed gegeten.Vrijdag naar Houffalize voor verjaardag vriendin
Dit geboekt om te gaan eten.
![]()
La Fleur de Thym – Houffalize - een MICHELIN Gids restaurant
La Fleur de Thym – een restaurant uit de 2025 MICHELIN Gids België. Zienswijze van de MICHELIN inspecteurs, informatie over prijzen, soorten keuken en openingstijden op de officiële website van de MICHELIN Gids.guide.michelin.com
Zie wel niet terug hoeveel hij scoort
En lemme guess. Het zat nokvol? Alle tafels bezet ondanks de hoge prijs?Afin, topervaring, maar met navenante prijs (€700 voor 2 personen). Gelukkig had ik een bon gekregen, maar zelfs dan was het toch eens slikken![]()

Ja zat allemaal vol, maar blijven ook maar 18 plaatsen natuurlijkEn lemme guess. Het zat nokvol? Alle tafels bezet ondanks de hoge prijs?
Ik ga wel eens eten in Hof Ter Hulst (1 ster). Ik woon in Itegem, dus ik kan daar bijna te voet naar toe
Altijd wel lekker daar. De laatste keer daar nog gegeten met het werk, 2 jaar geleden.

Ah ok, ik ben daar nog nooit geweest, ik had er over gelezen dat het "intiem" is en dat er effectief maar 18 plaatsen zijnJa zat allemaal vol, maar blijven ook maar 18 plaatsen natuurlijk![]()

The Jane straks, maar als aperitief 100m verder is er een echt leuke wijnbar. Camionette. Aanrader!!
Ik post straks het resultaat van ons bezoek. We zitten boven, dus Untitled is het eigenlijk
Ps: ipv wijn heb ik voor Arend bier gekozen… amai!!!
Qua budget ga k voor 1x daar wel 2x op een ander eten waar t ook dik ok is.
. Maar het eten, de drank, de muziek, de sfeer, de bediening, … man man man… top![]()