En wat iedereen nu ook wil weten is de rekening? Hoe is de keuken? Experimenteel? Klassiek?
Het was 1064 eur voor twee personen.
Euh, klassiek? Lastig te omschrijven.
Schilderijtjes zeg maar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat iedereen nu ook wil weten is de rekening? Hoe is de keuken? Experimenteel? Klassiek?
Daar moet je als werknemer toch al gauw meer dan een week voor werken. En dat voor een 3tal uurtjes wat te eten...Het was 1064 eur voor twee personen.
Euh, klassiek? Lastig te omschrijven.
Schilderijtjes zeg maar.
‘Drietal uurtjes wat te eten’Daar moet je als werknemer toch al gauw meer dan een week voor werken. En dat voor een 3tal uurtjes wat te eten...
Ieder zijn ding natuurlijk....

AmaiOnderaan het Mas verwelkoming, men gaat mee naar de lift, drukken voor jou op het knopje en de lift naar boven! Daar gaan de deuren open, twee mensen staan je daar op te wachten, nemen uw jas aan.
AmaiNa toilet bezoek komen ze je stoel onder uw gat schuiven en voor de vrouwen voorzien ze een bankje voor de handtas! Prachtig !
voor mij zou dat de prijs doen zakken, een beetje zoals gaan shoppen en ze staan daar direct naast u: ‘meneer kan ik u helpen?’ dan wil ik daar al direct niets kopenSorry voor het cynisme.
.
In The Jane boven drukken ze ook op het knopje in de lift, en daar betaal je een derde. Ik weet wat je hebt meegemaakt (eten en drank om achterover te vallen) maar dat rechtvaardigt die prijs niet vind ik.
Serieuze vraag: was je omgeven door volk in chique kledij en een beetje m’as tu vu?
anders staat die handtas op tafel of vensterbank ofzo.Dat hangt er vanaf welk menu je daar neemt en of je aangepaste wijnen neemt of niet400€ voor 2 bij The Jane geloof ik toch ook niet hoor. Zal wel eerder 600-700€ zijn?

Zeker de moeite, maar ook zoals zovele andere goed voor 1 keerLe Pristine staat nog op de lijst. Daar al geweest ?.
Wie zegt dat? Indien het over mijn post gaat: goed lezen. Ik had het over 2e verdiep van The Jane (Untitled)400€ voor 2 bij The Jane geloof ik toch ook niet hoor. Zal wel eerder 600-700€ zijn?
Niet vergeten dat Zilte 3* is he, dat zijn dan de prijzen.
Bij Boury zat ik aan 800€ kort na hun 3e * dus de prijzen zullen ook nog wel stijgen. Service was daar ook gelijkaardig en ik moet zeggen, mij stoort dat absoluut niet. Dat beperkt jou toch op geen enkele manier? Ik voel me daar absoluut niet ongemakkelijk bij.
Bankje voor handtas is trouwens altijd ne winner hier, handig voor de madamanders staat die handtas op tafel of vensterbank ofzo.

Laat ons zeggen dat ik er eens heen wou. Persoonlijk vind ik het de meerprijs tov bv vrijmoed of een Karel de Stoute niet waard (voor mezelf dan).
Ik ga vaak naar Karel De stoute en Lys d’or in Gent, het is er inderdaad minder stijf.
Oak en Lof staan ook nog op het lijstje om te gaan eten.
Ja juist, eten is niet duurder geworden en personeel kost niksTypisch Goossens, de prijs fors de lucht in gooien en dan aankondigen dat je stopt, zodat iedereen nog eens langskomt.