Steun BeyondGaming en word supporter

Af en toe krijgen we vragen binnen van leden op welke manier ze ons het best kunnen steunen.
Daar zijn nu al een aantal mogelijkheden voor: via donaties, het gebruiken van onze referral op bol en Amazon of het aanschaffen van bordspellen via onze 999 Games link.

Vandaag voegen we hier iets extra's aan toe: de "Support tier".

word_supporter.jpg

Dit is een idee waar niet over een nacht ijs is gegaan. We hebben in het verleden, met weinig succes, tiers op jullie losgelaten.
De eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat we toen te overhaast te werk zijn gegaan. Fouten waaruit we hebben geleerd om tot deze eenvoudige en simpele tier te komen.

Wat houdt deze "Support tier" nu juist in?
Voor €3/maand of €30/jaar kunnen jullie deze support tier aanschaffen met als hoofddoel ons te ondersteunen. De voordelen die hier tegenover staan zijn beperkt, om er geen luxe artikel van te maken of afgunst te creëren t.o.v. andere leden.

Door jullie steun kunnen wij blijven doen wat we nu doen, vernieuwen waar kan/nodig en onze terugkerende kosten (server- en onderhoudskosten, software kosten, verzekeringen, verzendkosten,...) betalen.

Wat krijgen jullie hiervoor in de plaats?
  • Een exclusieve Supporter-badge onder je naam
  • Extra uploadruimte voor attachments, zodat je meer bestanden kunt delen (dit komt gelijk te liggen met de leden die ads aan staan hebben)
  • De voldoening dat je direct bijdraagt aan de toekomst van onze website
Hoe kunnen jullie deze "Support tier" aankopen?
Via jullie gebruikersaccount zullen jullie een extra knop "account upgrades" zien.
Vervolgens zijn er 2 opties om te betalen, hetzij via stripe (Google Pay, Apple Pay, CC,..) hetzij via PayPal.

1738581757146.png

Zoals reeds gezegd gaat het om €3/maand of €30/jaar. Let wel op, deze betalingen worden automatisch verdergezet. Als jullie de tier niet meer wensen te kopen, vergeet dit dan niet tijdig af te sluiten.

1738582104703.png

Daarnaast willen we leden die geen CC of PayPal hebben ook de kans geven om via overschrijving de betaling uit te voeren.
Deze optie is echter wel enkel mogelijk op jaarbasis.

Hiervoor dienen jullie het bedrag (30 euro) over te schrijven op de rekening van Beyond gaming vzw, BE10 0689 4046 1204, met vermelding van "Supporter - Nickname".

Jullie mogen mij hierna altijd een seintje geven, dan volg ik het op de voet op :)

We willen jullie alvast bedankt voor alle steun die wij mogen ontvangen, op welke manier dan ook ❤️

Laatst bewerkt:
Fijn intiatief. Is hier ooit al verteld wat het kost om BG draaiend te houden en hoe het binnengekomen geld min of meer verdeeld wordt onder de kostenposten? Ik neem aan dat meer dan 50% gaat naar infrastructuur kost en slechts een klein deel naar "uurkosten" "crew-events" "giveaways" en andere?

Fijn intiatief. Is hier ooit al verteld wat het kost om BG draaiend te houden en hoe het binnengekomen geld min of meer verdeeld wordt onder de kostenposten? Ik neem aan dat meer dan 50% gaat naar infrastructuur kost en slechts een klein deel naar "uurkosten" "crew-events" "giveaways" en andere?
75% van onze uitgaven zijn vaste kosten (infrastructuur, softwarepakketten, verzendkosten, terugbetaling gedeelte verplaatsingskosten,...), 25% van onze uitgaven gaan naar budget voor onze afdelingen (hier zitten géén uurkosten in, louter budget om benodigde materiaal, software of promotiedoeleinden op sociale media).

0% gaat naar het betalen van onze vrijwilligers, dat is bij ons gewoonweg niet van toepassing.

75% van onze uitgaven zijn vaste kosten (infrastructuur, softwarepakketten, verzendkosten, terugbetaling gedeelte verplaatsingskosten,...), 25% van onze uitgaven gaan naar budget voor onze afdelingen (hier zitten géén uurkosten in, louter budget om benodigde materiaal, software of promotiedoeleinden op sociale media).

0% gaat naar het betalen van onze vrijwilligers, dat is bij ons gewoonweg niet van toepassing.
Met uurkosten bedoelde ik vb. situaties waarbij BeyondGaming freelancers inhuurt (al dan niet leden van BG) om werk te doen zoals ICT infrastructuur opzetten en onderhouden, artikels schrijven, foto's bewerken, juridisch werk uit te zoeken, boekhouding te doen... Dat de vrijwilligers niet betaald worden is uiteraard logisch.

Met uurkosten bedoelde ik vb. situaties waarbij BeyondGaming freelancers inhuurt (al dan niet leden van BG) om werk te doen zoals ICT infrastructuur opzetten en onderhouden, artikels schrijven, foto's bewerken, juridisch werk uit te zoeken, boekhouding te doen... Dat de vrijwilligers niet betaald worden is uiteraard logisch.
Wij hebben in onze volledige BG loopbaan 2x een freelancer moeten betalen: 1x voor het ontwerpen van ons logo, 1x voor de rework van de frontpage. Voor de rest lopen alle dingen die jij hier oplijst via onze vrijwilligers zelf.

Om toch maar te zeggen hoe ongelofelijk het is wat wij allemaal doen, als ik het zelf zo bekijk.

Het zal waarschijnlijk al een (paar) keer gevraagd zijn, maar waarom is er geen mogelijkheid tot een gewone bankoverschrijving? Als BG een vzw is zou dit toch mogelijk moeten zijn?

Ik wil iedereen alvast bedanken die deze support tier heeft aangeschaft. Het is een onverhoopt succes :bow:
Dit zorgt er alleen maar meer voor dat we ons dagdagelijks blijven inzetten voor onze website en voor jullie.
❤️

Terug
Bovenaan