Steun BeyondGaming en word supporter

Af en toe krijgen we vragen binnen van leden op welke manier ze ons het best kunnen steunen.
Daar zijn nu al een aantal mogelijkheden voor: via donaties, het gebruiken van onze referral op bol en Amazon of het aanschaffen van bordspellen via onze 999 Games link.

Vandaag voegen we hier iets extra's aan toe: de "Support tier".

word_supporter.jpg

Dit is een idee waar niet over een nacht ijs is gegaan. We hebben in het verleden, met weinig succes, tiers op jullie losgelaten.
De eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat we toen te overhaast te werk zijn gegaan. Fouten waaruit we hebben geleerd om tot deze eenvoudige en simpele tier te komen.

Wat houdt deze "Support tier" nu juist in?
Voor €3/maand of €30/jaar kunnen jullie deze support tier aanschaffen met als hoofddoel ons te ondersteunen. De voordelen die hier tegenover staan zijn beperkt, om er geen luxe artikel van te maken of afgunst te creëren t.o.v. andere leden.

Door jullie steun kunnen wij blijven doen wat we nu doen, vernieuwen waar kan/nodig en onze terugkerende kosten (server- en onderhoudskosten, software kosten, verzekeringen, verzendkosten,...) betalen.

Wat krijgen jullie hiervoor in de plaats?
  • Een exclusieve Supporter-badge onder je naam
  • Extra uploadruimte voor attachments, zodat je meer bestanden kunt delen (dit komt gelijk te liggen met de leden die ads aan staan hebben)
  • De voldoening dat je direct bijdraagt aan de toekomst van onze website
Hoe kunnen jullie deze "Support tier" aankopen?
Via jullie gebruikersaccount zullen jullie een extra knop "account upgrades" zien.
Vervolgens zijn er 2 opties om te betalen, hetzij via stripe (Google Pay, Apple Pay, CC,..) hetzij via PayPal.

1738581757146.png

Zoals reeds gezegd gaat het om €3/maand of €30/jaar. Let wel op, deze betalingen worden automatisch verdergezet. Als jullie de tier niet meer wensen te kopen, vergeet dit dan niet tijdig af te sluiten.

1738582104703.png

Daarnaast willen we leden die geen CC of PayPal hebben ook de kans geven om via overschrijving de betaling uit te voeren.
Deze optie is echter wel enkel mogelijk op jaarbasis.

Hiervoor dienen jullie het bedrag (30 euro) over te schrijven op de rekening van Beyond gaming vzw, BE10 0689 4046 1204, met vermelding van "Supporter - Nickname".

Jullie mogen mij hierna altijd een seintje geven, dan volg ik het op de voet op :)

We willen jullie alvast bedankt voor alle steun die wij mogen ontvangen, op welke manier dan ook ❤️

Laatst bewerkt:
Done.
Ben ik nu van die reclame vanaf? 😁
Die optie was er al, ongeacht of je supporter bent.
Alleen verzacht het op deze manier wel de pijn van verlies van inkomsten uit ads :)
Op je profiel kan je onder "voorkeuren" de reclame aanpassen of uitzetten.

Komt Bancontact er aan?
Bij een volgende forumupgrade zou die optie beschikbaar moeten zijn, al durf ik dit niet met 100% zekerheid beloven.

Bij deze:

Daarnaast willen we leden die geen CC of PayPal hebben ook de kans geven om via overschrijving de betaling uit te voeren.
Deze optie is echter wel enkel mogelijk op jaarbasis.

Hiervoor dienen jullie het bedrag (30 euro) over te schrijven op de rekening van Beyond gaming vzw, BE10 0689 4046 1204, met vermelding van "Supporter - Nickname".

Jullie mogen mij hierna altijd een seintje geven, dan volg ik het op de voet op :)

Als men bereid is de thema's aan te passen.
Betaal ik onmiddellijk.
Huidige 2 cents , themas zijn niet slecht neen.. Ma change is needed..

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan