BigBear
Member
Je leeft je leven zoals je wil, maar ik hoop dat je niet zelf in zo'n toestand met de auto naar huis hebt gereden.Bij het naar huis rijden heb ik nog twee kameraden uitgenodigd op mijn appartement.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je leeft je leven zoals je wil, maar ik hoop dat je niet zelf in zo'n toestand met de auto naar huis hebt gereden.Bij het naar huis rijden heb ik nog twee kameraden uitgenodigd op mijn appartement.
Nee, wij hebben een bob. Wij leggen voor iedere match 5 euro de man samen voor de chauffeur. Die drinkt bijna nooit, dus voor hem is dat geen probleem.Je leeft je leven zoals je wil, maar ik hoop dat je niet zelf in zo'n toestand met de auto naar huis hebt gereden.
Kon erger:Moeten niezen tijdens een meeting.
Proberen van niet te luid te niezen, dus neus en mond wat toe houden en binnenhoofds niezen.
En dan een mega scheet laten door de opgebouwde druk.
Bon, we hebben allemaal es goed gelachen.
. Vorige week op reis en daarbij stad bezoeken. Eerste parkeergarage zie ik staan 'max 1m90' en zie op het zicht al dat dat veel te laag is. Na nog wat rondrijden een parkeergarage met 2m20, dus ik neem ticketje en rijd naar beneden waar je bij het binnenrijden nog zo een balk hangen hebt. Om zeker te zijn laat ik mijn zoon uitstappen om te checken, roept die direct: 'je hebt zeker 2m50 nodig!'. Shit, ik stap uit, en inderdaad toch zeker minstens 15cm te hoog. (Daarnet via Carsized gecheckt blijkt mijn wagen nu toch bijna 25cm hoger dan mijn vorige breaks.)
.

In een parkeergarage in Siena zo iemand zien rondrijden met SUV + dakkoffer, dat ging allemaal goed tot hij in een lager stuk kwam, ik zag duidelijk dat dat niet ging lukken maar kon hem niet meer op tijd waarschuwen, die dakkoffer heeft daar een serieuze kwak gekregen, ik vond dat echt erg voor die mens want dat doet uw congé toch minstens efkes naar de kloten.Beetje de hoogte van SUV+dakkoffer onderschat. Vorige week op reis en daarbij stad bezoeken. Eerste parkeergarage zie ik staan 'max 1m90' en zie op het zicht al dat dat veel te laag is. Na nog wat rondrijden een parkeergarage met 2m20, dus ik neem ticketje en rijd naar beneden waar je bij het binnenrijden nog zo een balk hangen hebt. Om zeker te zijn laat ik mijn zoon uitstappen om te checken, roept die direct: 'je hebt zeker 2m50 nodig!'. Shit, ik stap uit, en inderdaad toch zeker minstens 15cm te hoog. (Daarnet via Carsized gecheckt blijkt mijn wagen nu toch bijna 25cm hoger dan mijn vorige breaks.)
Gelukkig was de uitrit er pal naast, met een stuk zonder borduur. Ik dus op dat aflopend stuk dan maar gedraaid. Kwam wel al iemand achter, en tot overmaat van ramp ook nog iemand die parking uit wou rijden, maar beiden gelukkig zeer begripvol. Dan natuurlijk ook nog moeten bellen aan de slagboom, en ook daar een begripvolle operator die zei dat hij het al gezien had en mij nog een goede reis wenste. Dan maar op een pleintje geparkeerd, maar bleek het daar max. 2u parkeren te zijn. Geen zin meer om nog verder te zoeken, en 5u later terug aan de wagen dacht ik dat alles ok was. Tot ik mijn ruitenwisser eens nodig had en ik zag dat er toch een briefje ertussen gestopt was... €20 'Verwarnung'. Kon erger.
Ik ken er enen die ooit zijn cola van en liter in zijn vestzak stak in de cinema. Na 2 minuten die beker vlam op de grond natuurlijk. Op tapijt. We zijn gewoon weggewandeldIn de burger king pak ik mijn plateau van de toonbank, draai me om, blijkt dat men halve liter drank niet stabiel stond...
Vlam halve liter drank over de vloer...
Mijn reflex is daar mijn servetjes opgooien.
Ik heb geen idee hoeveel servetjes je nodig hebt om een halve liter drank dat van op 1,5m hoogte valt op te kuisen, maar 3 was niet het juiste aantal...
Wel tof van de medewerkers van de duitse burger king dat ik een volledig nieuwe drank kreeg

)Wel tof van de medewerkers van de duitse burger king dat ik een volledig nieuwe drank kreeg
Nope. Vorige keer hier geweest en ook geen drankautomaat:Drank in de Burger King is toch sowieso altijd gratis bij te vullen?
Geen idee?Drank in de Burger King is toch sowieso altijd gratis bij te vullen?
Het perpetuum mobile.naar het toilet geweest, en daar stond zo'n bijvul automaat.
Vanaf het perron op de trein gestapt?Denken op uw 42ste dat ge nog 22 zijt.
Bij een obstakel parkour afstand verkeerd ingeschat en verkeerd op mijn voet geland. Dikke voet als resultaat en rondmanken als resultaat.
Bijna toch, hindernissenparkoer waar je de grond niet mocht raken. Ipv de laatste obstakel rustig te nemen, dacht ik dat ik erover kon springen en bij de finish kon landen.Vanaf het perron op de trein gestapt?
Van maandag t.e.m. vrijdag kan je goed rusten.Denken op uw 42ste dat ge nog 22 zijt.
Bij een obstakel parkour afstand verkeerd ingeschat en verkeerd op mijn voet geland. Dikke voet als resultaat en rondmanken als resultaat.
Kijk er al naar uit!Van maandag t.e.m. vrijdag kan je goed rusten.