Stomme stoot van de dag

Het is ondertussen opgelost hoor. Leuk gouden oorringen met diamanten. Excuus van auto-onderhoud gebruikt om naar bevriende juwelierszaak te fietsen:music:

Links een tas broodblokjes om croutons te maken. Rechts een tas koffie. Kruiden bij de broodblokjes gooien, ff roeren, slok koffie pakken, "tiens, m´n koffie smaakt naar rozemarijn"....

gaan wandelen met de hondjes aan een meer. Vol enthousiasme de fototoestelrugzak meepakken. Ik doe hem daar open omdat ik een roodborstje zie. Blijkt dat enkel mijn lenzen in mijn rugzak steken en het fototoestel nog thuis ligt.

Twas koud in de living en in de keuken deze ochtend. Blijkbaar de keukendeur vergeten op slot draaien gisterenavond en die is deze nacht opengewaaid. Kzal maar denken dat het daarmee eens echt goed verlucht is zeker...

Twas koud in de living en in de keuken deze ochtend. Blijkbaar de keukendeur vergeten op slot draaien gisterenavond en die is deze nacht opengewaaid. Kzal maar denken dat het daarmee eens echt goed verlucht is zeker...
Ik bedenk dan altijd hoe voor ons nieuw dak dit huis een dak had dat bestond uit een dun laagje asbestleien, waar je op sommige plaatsen gewoon kon doorkijken omdat er iets was verschoven of een stuk ontbrak. En zo werd er dus 90 jaar lang in dit huis gewoond: zonder verwarming op de slaapkamers en praktisch dezelfde temperatuur in de gang als buiten. Wel ook goed verlucht!

Gisteren gaan wandelen aan de zee met mijn vrouw en mijn ouders... mijn vrouw: "wacht eens, ik ga ne foto nemen, draai u eens om".
Na wat getreuzel was mijn pa er ondertussen al komen bijstaan toen plots... je raadt het al: niet gezien dat het water plots ineens veel verder kwam. :unsure:

Resultaat: water in mijn schoenen, broek nat tot aan mijn knieën en mijn vader een verrekking aan zijn kuit van te verschieten en nog te proberen wegspringen :laugh:

Afgelopen nacht een kraan met warm water laten open staan en niet gemerkt (gelukkig maar een kwartier of zo). Gevolg is wel dat het badkamermeubel voor de vuilbak is want elke plank is gezwollen, en de plint van de keuken ook een beetje en 1 plank parket ook beschadigd. Badkamer is hier beneden, naast de keuken. Er stond al een grote plas water in de keuken als ik het merkte. Klein paniekske als ik dat zag, ik heb mijn vrouw wakker gemaakt en we zijn in 1 haasten beginnen opdweilen.

Ferm genant moment hier.
Was paar ‘speeltjes’ van mijn vrouw aan het laten opladen en die lagen achter de open laptop van mijn werk (dus uit het zicht). Op einde van de werkdag staat mijn zoon (15) naast me wat aan het praten en doe ik onbewust mijn laptop toe om te ontdekken wat ik daar gelegd had… FUUUUUU :D

Laatst bewerkt:
ik ben hier al maanden braaf naar de panos aan't gaan voor mijn broodjes/panini's. maar blijkbaar hebben we hier ook een personeelswinkel waar ge panos-dingen kunt kopen aan halve prijs én beter geprepareerd.

Eentje van dinsdag. Wij hadden vorige week een matras gekocht (140x200) bij de IKEA in Hasselt. Maar deze was te dun, want de vrouw voelde de lattenbodem erdoor. Dus als een goede man ging ik deze dinsdag terug ruilen. Uiteindelijk gekozen voor de dikste variant en een foto genomen van de locatie. Deze opgehaald en "gecheckt" en naar huis. De IKEA ligt op een 30-45 minuten rijden. Ik kom thuis en keek op de etiket en zag 160x200 staan, dus gewoon de verkeerde meegenomen :angry: . Dus weer terug naar Hasselt. Ter mijn verdediging, ik zat bij het goede rek, maar een deel matrassen lagen verkeerd, maar ik had nog gecheckt, maar duidelijk niet goed genoeg.

Eentje van dinsdag. Wij hadden vorige week een matras gekocht (140x200) bij de IKEA in Hasselt. Maar deze was te dun, want de vrouw voelde de lattenbodem erdoor. Dus als een goede man ging ik deze dinsdag terug ruilen. Uiteindelijk gekozen voor de dikste variant en een foto genomen van de locatie. Deze opgehaald en "gecheckt" en naar huis. De IKEA ligt op een 30-45 minuten rijden. Ik kom thuis en keek op de etiket en zag 160x200 staan, dus gewoon de verkeerde meegenomen :angry: . Dus weer terug naar Hasselt. Ter mijn verdediging, ik zat bij het goede rek, maar een deel matrassen lagen verkeerd, maar ik had nog gecheckt, maar duidelijk niet goed genoeg.
'Vindt gij mijn gat 20cm te dik of wat?!'

echt, ik denk dat ik jongdement word.

Daarnet op het werk paniek omdat mijn sjaal kwijt is, terwijl ik zeker was dat die achter mij lag. Ik kon me nog herinneren dat ik die in de auto had uitgedaan en dan aan mijn werk weer had aangedaan (zoals ik elke dag doe). Was heel de weg terug naar huis beetje bedroefd dat iemand die misschien had meegenomen. Kom ik thuis: ligt die gewoon waar hij altijd ligt. :shutup:

Nu net wil ik frietjes maken met vol au vent vanuit ne pot. Frietjes eerst en dan na 11 minuten ga ik de microgolf opzetten. Na vier minuten doe ik de microgolfoven open: staat helemaal niets in, mijn potje staat nog mooi op het aanrecht. Echt, mijn brein is mijn grootste vijand.

Laatst bewerkt:
echt, ik denk dat ik jongdement wordt.

Daarnet op het werk paniek omdat mijn sjaal kwijt is, terwijl ik zeker was dat die achter mij lag. Ik kon me nog herinneren dat ik die in de auto had uitgedaan en dan aan mijn werk weer had aangedaan (zoals ik elke dag doe). Was heel de weg terug naar huis beetje bedroefd dat iemand die misschien had meegenomen. Kom ik thuis: ligt die gewoon waar hij altijd ligt. :shutup:

Nu net wil ik frietjes maken met vol au vent vanuit ne pot. Frietjes eerst en dan na 11 minuten ga ik de microgolf opzetten. Na vier minuten doe ik de microgolfoven open: staat helemaal niets in, mijn potje staat nog mooi op het aanrecht. Echt, mijn brein is mijn grootste vijand.
Misschien toch al een informatieve link voor @Tanuki_: https://www.mantelzorgers.be/nl :unsure:.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan