Stomme stoot van de dag

het is een leasing (firmawagen) dus moet het wel langs daar lopen, hier laten herstellen bij autoglass clinic.
Ik ga hier altijd naar de lokale autoruiten hersteller, die staat ook op de lijsten bij de meeste verzekeraars. Maar ge moet er efkes naar zoeken.
De lasagne van den aldi smaakte me en heb ne hele kilo gegeten. Ik ga de komende uren niet meer mogen bewegen...
Is de stommiteit dat ge dit in het verkeerde topic hebt gezet? Want dit hoort in het “beste uitvluchten om niet te moeten sporten” topic.

Tas koffie ingeschonken. Wil er mee van de keuken naar bureau gaan en halverwege moest ik serieus niezen. Resultaat: halve tas koffie op de grond :sop:.

Een paar dagen geleden:
Tonerider gaat naar de broodautomaat voor, jawel, een brood te kopen. De automaat is nog goed vol, dus Tonerider kan kiezen. Een groot grof om een beetje gezond te doen. Tonerider kiest het nummerke 3 en betaalt. Tot zijn verbazing ziet hij de plaat met een klein wit brood draaien. Gelijktijdig valt zijn euro dat hij 3 heeft gedrukt omdat hij 3€ zag staan bij het bruin brood dat zich op niv. 2 bevindt. Great job, Tonerider.

Fast forward naar vandaag
Tonerider gaat naar de broodautomaat voor, jawel, een brood te kopen. De automaat is nog goed vol, dus Tonerider kan kiezen. Een groot grof om een beetje gezond te doen. Tonerider kiest het nummerke 3 en betaalt. Tot zijn verbazing ziet hij de plaat met een klein wit brood draaien. Gelijktijdig valt zijn euro dat hij 3 heeft gedrukt omdat hij 3€ zag staan bij het bruin brood dat zich op niv. 2 bevindt. Great job, Tonerider

En toch heb ik op de een of andere manier de 50 gehaald zonder al te veel kleerscheuren.

Een paar dagen geleden:
Tonerider gaat naar de broodautomaat voor, jawel, een brood te kopen. De automaat is nog goed vol, dus Tonerider kan kiezen. Een groot grof om een beetje gezond te doen. Tonerider kiest het nummerke 3 en betaalt. Tot zijn verbazing ziet hij de plaat met een klein wit brood draaien. Gelijktijdig valt zijn euro dat hij 3 heeft gedrukt omdat hij 3€ zag staan bij het bruin brood dat zich op niv. 2 bevindt. Great job, Tonerider.

Tonerider gaat naar de broodautomaat voor, jawel, een brood te kopen. De automaat is nog goed vol, dus Tonerider kan kiezen. Een groot grof om een beetje gezond te doen. Tonerider kiest het nummerke 3 en betaalt. Tot zijn verbazing ziet hij de plaat met een klein wit brood draaien. Gelijktijdig valt zijn euro dat hij 3 heeft gedrukt omdat hij 3€ zag staan bij het bruin brood dat zich op niv. 2 bevindt. Great job, Tonerider

En toch heb ik op de een of andere manier de 50 gehaald zonder al te veel kleerscheuren.

Ik wil es met u op café om onze stomme stoten te delen bij een pint. :love: :rofl: we should be best mates op dat gebied.

Ik wil es met u op café om onze stomme stoten te delen bij een pint. :love: :rofl: we should be best mates op dat gebied.
wel, ik ga u moeten teleurstellen, want buiten extreem verstrooid ben ik ook extreem vergeetachtig :p Ik had al mijn stomme stoten moeten opschrijven, want ik leef van week tot week (en soms zelfs van dag tot dag). Mijn brein is maar goed in drie dingen: flauwe moppen/woordspelingen, software aanleren (om een of andere bizarre reden) en 5 van de 7 nachten verpesten met nachtmerries (meestal wel variaties op al geziene nachtmerries).
‘t Moet zijn dat ge dat wit brood écht lekker vindt.
daar hebt ge wel een punt, want ik eet dat wel liever dan bruin brood, maar mijn onderbewustzijn dat actiever is dan mijn bewustzijn is geen win, vermoed ik

Een paar dagen geleden:

@Tanuki_ hebt ge hem weer alleen gelaten, of zijt ge eerste stapjes met hem aan het zetten zodat hij een beetje voor zichzelf kan zorgen.

Stomme stoot van vorige week. Mijn lief woont in Antwerpen Centrum dus ik parkeer mij altijd in de P+R Linkeroever en neem dan de tram naar Opera en ga dan te voet tot bij hem. We kwamen zaterdagnacht van een feestje en ik moest zondagochtend vroeg weg dus ik stelde voor om mijn auto al uit de P+R te gaan halen en voor de deur te zetten, op zondag moet je toch niet betalen om te parkeren.

Maar ze zijn in de buurt aan het werken en hij woont dicht bij de Vogeltjesmarkt op het Theaterplein en op zondag is een kant van de baan voorbehouden voor de wagens van marktkramers van 5 tot 17. Hij parkeert zich aan die kant, ik rol mijn raam naar beneden en ik zeg "we mogen hier niet staan." Hij zegt van maakt niet uit, ze controleren daar toch niet op, zet u hier ook maar.

Zondagochtend allebei onze auto weg natuurlijk :unsure: Bijna 300 euro kwijt, elk.

Stomme stoot van vorige week. Mijn lief woont in Antwerpen Centrum dus ik parkeer mij altijd in de P+R Linkeroever en neem dan de tram naar Opera en ga dan te voet tot bij hem. We kwamen zaterdagnacht van een feestje en ik moest zondagochtend vroeg weg dus ik stelde voor om mijn auto al uit de P+R te gaan halen en voor de deur te zetten, op zondag moet je toch niet betalen om te parkeren.

Maar ze zijn in de buurt aan het werken en hij woont dicht bij de Vogeltjesmarkt op het Theaterplein en op zondag is een kant van de baan voorbehouden voor de wagens van marktkramers van 5 tot 17. Hij parkeert zich aan die kant, ik rol mijn raam naar beneden en ik zeg "we mogen hier niet staan." Hij zegt van maakt niet uit, ze controleren daar toch niet op, zet u hier ook maar.

Zondagochtend allebei onze auto weg natuurlijk :unsure: Bijna 300 euro kwijt, elk.
Uw lief is 600 kwijt bedoel je. :unsure:

Vrouwen nooit vertrouwen als het met verkeer te maken heeft.
Die van mij wist ook een kortere weg om geen file te hebben na een optreden in het sportpaleis. We kwamen aan een splitsing en ik begon de twijfel al te zien in haar gezicht toen ze zei hier naar links. Voor ik het wist reed ik de spoed binnen van het UZA :help:. Ik keer mij om en doe mijn goesting langs waar ik gewoonlijk ga en rarara: geen file.

2de situatie: We gaan naar Rijsel, ze weet een parking zijn en voert die in in haar Waze die om de 1 of andere reden blijkbaar handiger is met een immens grote roze jeep als icoontje die 3 rijvakken in beslag neemt en de taal in het Engels.
Door die grote pick up zie ik niet welke afslag ik moet nemen en zit ik op het verkeerde rijvak waarop heel haar waze doorslaat en blijft roepen "turn left, turn left, turn left". :wallbash:
Ik sluit die boel af en geef haar mijn gsm, dat ze met mijn waze kijkt en zegt naar waar ik moet. We komen op een splitsing met voor ons appartementen en je kan gewoon links en rechts. Ik vraag: "naar waar is het?" antwoord ze: "rechtdoor". :wtf::sop::confused:Dat moment kreeg ik een fatal error en mental breakdown in dezelfde seconde terwijl de tranen over haar wangen rolden van het lachen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan