Summer Game Fest 2024

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
Overzichtje van alle shows de komende weken:

SUMMER GAME FEST

do 30 mei
do 6 juni
vr 7 juni
za 8 juni
zo 9 juni
ma 10 juni
di 18 juni
do 20 juni
di 2 juli

Laatst bewerkt:
Persoonlijk verwacht ik die in september. Volgende week waarschijnlijk een state of play (dinsdag aankondiging, donderdagavond dan de show)

Volgens Dealabs zal Sony eindelijk de langverwachte Astro Bot game aankondigen. Dit keer een langer avontuur dan de tech demo's die je gratis kreeg bij PSVR en PS5.

Microsoft / Bethesda zou dan weer verrassen met een nieuwe DOOM die zich in de middeleeuwen afspeelt. Ook voor PS5.

Microsoft / Bethesda zou dan weer verrassen met een nieuwe DOOM die zich in de middeleeuwen afspeelt.
Dus.. og Quake? Hmmm. Gaan ook al effe geruchten van rond. Uiteindelijk was Eternal al meer Quake dan Doom. Of toch meer een samesmelting van de 2.

Ik wil enkel Monster Hunter Wilds. Bring it.

Mmm, geen aankondiging van een state of play voor donderdag 😥, of het moet deze avond nog gebeuren...

Zou wel jammer zijn mocht Sony geen show doen in deze periode. Mis toch echt een beetje dat E3 gevoel van vroeger, wetende dat rond deze tijd alle big guns werden boven gehaald. Ik herinner me nog de aankondiging van God of War een aantal jaren terug, kippenvelmoment dat ik soms nog eens terug bekijk af en toe.

Is er toch nog steeds, alleen is dit nu op een ander moment ( the game awards ) en meer tussendoor bij andere events.

State of Play is back! Tune in live for updates on PS5 and PS VR2 titles, plus a look at PlayStation Studios games arriving later this year.

The 30+ minute show features 14 titles, and begins May 30 at 3pm PT / 6pm ET | May 31 12am CEST / 7am JST on YouTube, Twitch, and TikTok. See you then!

Laatst bewerkt:
Was toch al aangekondigd dat er eigenlijk geen grote aankondigingen meer gingen zijn voor dit jaar? ^^;

Grote games zouden al aangekondigd zijn. Nog nooit echt omver geblazen door een State of Play. We zien wel wanneer de kleppers verschijnen. Ondertussen de backlog wegwerken want die is gigantisch.

Waarschijnlijk laten ze Concord zien, aangezien deze dit jaar nog uitkomt. Maar ook geruchten van een nieuwe Astro bot game en dan heb je nog Lego horizon. Third party misschien mgs 3 te en silent hill 2. Maar het zou me ook niet verbazen dat ze resident evil 9 hier aankondigen, dan op de showcase in september gameplay hiervan. De PS5 pro zal dan in september ook aangekondigd worden volgens mij. En dan nog een paar vr titels. Maar zoals @Joeri al zegt, het is een state of play.. Keep your expectations low. Dat gezegd zijnde, meestal is de state of play in deze periode best goed. Als bovenstaande games die ik opsomde aanwezig zijn, is het een goede state of play.

Demp die verwachtingen. Het gaat al een wonder zijn als we de Silent Hill 2 remake mogen aanschouwen

Terug
Bovenaan