Summer Game Fest 2024

Was toch al aangekondigd dat er eigenlijk geen grote aankondigingen meer gingen zijn voor dit jaar? ^^;
Geen aankondigingen of niets meer dat dit jaar releast?
Ik zou graag iets horen van wat ze voor volgend jaar in petto hebben. Een Ghost of Tsushima 2 bv. Of wat Naughty Dog aan het doen is (en andere studio's ook natuurlijk). Voor Horizon 3 is het nog wat vroeg denk ik.
Als we kleiner moeten mikken, zal het misschien over remasters gaan (want ze gaan toch iets moeten doen). God of War Collection misschien om alles speelbaar te maken? Andere PS3-klassiekers?

Nu PS2-games ook in de picture staan voor PS plus, zijn er nog wel enkele die ik graag zou zien (Tales of the Abyss, Dragon Quest 7 of 8, de andere Tomb Raiders), maar ik vermoed dat ze eerst deze 3 willen afwachten en niet veel extra gaan aankondigen nu.

Bij Xbox hoop ik vooral op een Marcus Fenix Collection, of dat ze me met iets anders verrassen.
Bij Nintendo Zelda Windwaker en Twilight Princess, want grote zaken verwacht ik daar ook niet.

En dan overall graag meer nieuws over Dragon Quest XII, Assassins Creed Shadows, Wonder Woman, de nieuwe Tomb Raider, Wonder Woman en Mass Effect.
En natuurlijk goede games waar we nog niets van gehoord hebben (ook al is het dan voor 2025).

Long shots die ik graag zou zien, maar hier zeker niet gaan zijn: Remasters van Tales of Graces of Xillia 1/2 of van Eternal Sonata. De bovenvernoemde PS2-games mogen natuurlijk ook.

Weet wel dat er waarschijnlijk nog een showcase in september komt. Dus zaken zoals Ghost 2 en naughty dog hun volgende game kan je eerder daar verwachten dan morgen op een 'gewone' state of play.

Ik zou toch graag iets horen van capcom doen al een tijdje de geruchten dat ze een remake van code veronica zouden doen.
En aan Re9 zouden ze al een tijdje mee bezig zijn.
Hoop ook toch nog eens een Devil my cry te zien remake van deel 1 zou vet zijn idem met dino crisis 2

Ubisoft maandag 10 juni om 21.00u, met o.a:
  • Star Wars Outlaws
  • Assassin’s Creed Shadows
  • XDefiant
Al vanaf 20.30u een preshow. Wie via Twitch kijkt, kan items verdienen (Twitch-drops).

If you’re watching on Twitch, whether on Ubisoft’s channel or through anyone co-streaming through the “Special Events” category, you’ll be eligible to earn up to nine Twitch drops for different games depending on how long you watch (just make sure that your Twitch and Ubisoft accounts are linked):

15 minutes:
Earn the Ultra Top Fan Charm in Rainbow Six Siege

20 minutes:
Earn the Forest’s Dawn Trinket in Avatar: Frontiers of Pandora

30 minutes:
Earn The Trailblazer Trinket in Star Wars Outlaws

45 minutes:
Earn the M60 Eruption Weapon Skin in XDefiant and the Skull and Bones Welcome Firework in Skull and Bones

60 Minutes:
Earn the Alfa Romeo 33 Stradale (1964) in The Crew Motorfest, the Yurei Bushido Gear Set in Assassin’s Creed Valhalla, and the Koi Uchide-no-Kozuchi trinket in Assassin’s Creed Shadows

Lage verwachtingen van State of Play, en toch weer teleurgesteld. 10 minuten Concord was veel te lang en trailer voor Ragnarok op PC was een beetje overbodig imo. Voor de rest precies veel 3rd party wannabe FromSoft. Astro Bot ziet er nog wel goed uit, voor de rest zeer middelmatig…

Concord zag er goed uit, maar had me er iets anders bij voorgesteld. Ik wist dus totaal niet dat het een 5v5-shooter was.
Astro Bot was voor mij wel de winnaar en de enige game uit de gehele State of Play die ik daadwerkelijk zou spelen.

Ik vond Concord er dan net heel shit uit zien, buiten de cutscenes, maar die waren heel cringe. Voelde als een standaard state of play zoals we ze nu al jaren krijgen. Veel herhalingen, paar kleine nieuwtjes, maar niks zot.

Mja, het was maar een basic state of play. Had er iets meer van verwacht. Astro Bot ziet er een zeer goede platformer uit wel. Show krijgt een 6,5 van mij.

Niet weggeblazen, maar dat had ik ook niet verwacht (natuurlijk stiekem wel gehoopt).
"Infinity Nikki" kan nog een leuke worden precies, dus die ga ik opvolgen.
"Balad of Antarra" wacht ik even af hoe de combat zal aanvoelen, dus hopelijk een demo. Voor "Where winds meet" hetzelfde.
Astro bot komt sowieso binnen, de eerste was zeer vermakelijk.

Monster Hunter, Silent Hill, Dynasty Warriors en Path of Exile zeggen mij persoonlijk minder. Ze leken wel in orde te zijn voor de fans van deze games.

Nu uitkijken naar de andere shows.

Een eerste teaser, met o.a.
  • Star Wars Outlaws
  • Astro Bot
  • Phantom Blade Zero
  • Sonic X Shadow Generations
  • S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl
  • Black Myth: Wukong
  • Dragon Ball: Sparking! Zero
  • Slitterhead
  • Elden Ring: Shadow of the Erdtree
  • Kingdom Come Deliverance 2
  • Dune Awakening
  • Palworld
  • Alan Wake 2 (dlc ?)

Een eerste teaser, met o.a.
  • Star Wars Outlaws
  • Astro Bot
  • Phantom Blade Zero
  • Sonic X Shadow Generations
  • S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl
  • Black Myth: Wukong
  • Dragon Ball: Sparking! Zero
  • Slitterhead
  • Elden Ring: Shadow of the Erdtree
  • Kingdom Come Deliverance 2
  • Dune Awakening
  • Palworld
  • Alan Wake 2 (dlc ?)

Amai, dikke hype hier voor KCD2 ! Is echt een instabuy van de zuiverste soort voor mij. En natuurlijk ook zeker hypet voor Stalker 2 en Astrobot

Meh, zouden beter Bioshock 4 eens aankondigen.
Enige waar ik op hoop is dat Bethesda eindelijk die leaked Fallout 3 en Oblivion Remake/Remasters announced

Enige waar ik op hoop is dat Bethesda eindelijk die leaked Fallout 3 en Oblivion Remake/Remasters announced
Zou eigenlijk nog liever een zotte remake zien van Bio 1 & 2 dan ne nieuwe. 3 heeft me ook nooit echt bekoren zoals de eerste 2.

Zou eigenlijk nog liever een zotte remake zien van Bio 1 & 2 dan ne nieuwe. 3 heeft me ook nooit echt bekoren zoals de eerste 2.
Die Remasters van 1 en 2 still hold up. Ik vond 3 wel beter dan 2 maar 1 blijft een van mijn favoriete games aller tijden :love:

Ook wel al gelezen dat 4 in dev hell zit :(

Die Remasters van 1 en 2 still hold up. Ik vond 3 wel beter dan 2 maar 1 blijft een van mijn favoriete games aller tijden :love:

Ook wel al gelezen dat 4 in dev hell zit :(
Yeah BioShock 1 was speciaal. De og narrated trailer met Levine als spreker destijds wel een 100x bekeken voor release.

Ik moet ze dringend eens herspelen. Infinite destijds met een povere GPU gespeeld, met muis en keyboard, waarvoor dat spel zelfs niet echt is voor gemaakt denk.. Dan BioShock 2 dat bij de og release enorm scheef liep op AMD kaarten. Console versies zijn eigenlijk ver superieur.

Maar het moet niet echt gezegd worden, ik ben hier gewoon voor de nieuwe Monster Hunter trailer :p

Voor mij persoonlijk is judas Bioshock 4. Ziet er fantastisch uit. Uiteraard mogen ze altijd Bioshock 4 aankondigen als het er vet uitziet 😄.

Terug
Bovenaan