Bradhadair
Member
Geen aankondigingen of niets meer dat dit jaar releast?Was toch al aangekondigd dat er eigenlijk geen grote aankondigingen meer gingen zijn voor dit jaar? ^^;
Ik zou graag iets horen van wat ze voor volgend jaar in petto hebben. Een Ghost of Tsushima 2 bv. Of wat Naughty Dog aan het doen is (en andere studio's ook natuurlijk). Voor Horizon 3 is het nog wat vroeg denk ik.
Als we kleiner moeten mikken, zal het misschien over remasters gaan (want ze gaan toch iets moeten doen). God of War Collection misschien om alles speelbaar te maken? Andere PS3-klassiekers?
Nu PS2-games ook in de picture staan voor PS plus, zijn er nog wel enkele die ik graag zou zien (Tales of the Abyss, Dragon Quest 7 of 8, de andere Tomb Raiders), maar ik vermoed dat ze eerst deze 3 willen afwachten en niet veel extra gaan aankondigen nu.
Bij Xbox hoop ik vooral op een Marcus Fenix Collection, of dat ze me met iets anders verrassen.
Bij Nintendo Zelda Windwaker en Twilight Princess, want grote zaken verwacht ik daar ook niet.
En dan overall graag meer nieuws over Dragon Quest XII, Assassins Creed Shadows, Wonder Woman, de nieuwe Tomb Raider, Wonder Woman en Mass Effect.
En natuurlijk goede games waar we nog niets van gehoord hebben (ook al is het dan voor 2025).
Long shots die ik graag zou zien, maar hier zeker niet gaan zijn: Remasters van Tales of Graces of Xillia 1/2 of van Eternal Sonata. De bovenvernoemde PS2-games mogen natuurlijk ook.

.