Ik vind het hier niet werken. Het spel wordt geleid door de snelste. Het wordt snel chaotisch.Waarom verschrikkelijk?
Moet je je inhouden om de vrouw niet te wurgen?![]()
Allez, met 2 valt het nog mee, maar met 3 of 4... Nee dank u

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het hier niet werken. Het spel wordt geleid door de snelste. Het wordt snel chaotisch.Waarom verschrikkelijk?
Moet je je inhouden om de vrouw niet te wurgen?![]()

Je kan tenminste al niet per ongeluk tegen elkaar lopen zoals in Super Mario Bros U DeluxeIk vind het hier niet werken. Het spel wordt geleid door de snelste. Het wordt snel chaotisch.
Allez, met 2 valt het nog mee, maar met 3 of 4... Nee dank u![]()

Amai deze is alweer zalig
Ik heb deze wel verkeerdelijk in het Nederlands gekocht, nu is het echt voor de 6jarige
.
Die laatste levels zijn inderdaad mega-moeilijk.
De meeste Mario spellen zijn gemaakt zodat alle leeftijden dit kunnen spelen. Dusja, vrij gemakkelijk meestal.Maar ja, dat is het laatste? Dan mag dat toch moeilijk zijn neen?Ik vind de eerste uren allemaal veel te makkelijk, alsof het gemaakt is voor een 6-jarige
Of is dat effectief zo?
De meeste Mario spellen zijn gemaakt zodat alle leeftijden dit kunnen spelen. Dusja, vrij gemakkelijk meestal.
Het is ook niet dat bv. Odyssey heel moeilijk is. Mijn 5-jarige zoon heeft dat uitgespeeld. Ik ben daar zelf gewoon door gerushed als een zot omdat ik wou zien welke moelijke obstakels hij ging tegenkomen.
Moeilijk mag uiteraard, voor mij mocht er gradueel een verhoging van de moeilijkheid doorheen het spel geweest zijn. Nu heb ik eigenlijk elk level te vlot kunnen uitspelen, daardoor was het wel een vrij ontspannende ervaring.Maar ja, dat is het laatste? Dan mag dat toch moeilijk zijn neen?Ik vind de eerste uren allemaal veel te makkelijk, alsof het gemaakt is voor een 6-jarige
Of is dat effectief zo?
Maar het is echt wel een groot verschil met de rest van het spel, zelfs met de wat moeilijkere levels vlak ervoor.Ja ok, maar de moeilijkheidsgraad mag sowieso per uur wat verhoogd worden vind ik. Dit is de simpelste in de Mario reeks.

Soms hier ook eens co-op gespeeld, maar ik word daar helemaal gefrustreerd vanIk vind dit spel verschrikkelijk in co-op.

Yoshi vind ik handig voor Co-op.Mijn zoon heeft het ondertussen ook uitgespeeld. Fantastisch spel zo lijkt het (zelf heb ik nog maar een klein stuk gespeeld), maar als ik zie hoe snel hij het ook heeft uitgespeeld.. Toch een beetje kort. Ik had hem ook verboden om met Yoshi te spelen
Soms hier ook eens co-op gespeeld, maar ik word daar helemaal gefrustreerd van![]()

hoe oud is ze? Ik tel ook de dagen af dat het bij ons thuis lukt met 3 ;pOnze dochter is fan.
'Mag ik Mario spelen?' heeft 'Mag ik X kijken?' vervangen als favoriete slagzin.
Leuk en frustrerend tegelijk om met 3 tegelijk te spelen.
"Ik wil een olifant zijn!"
Volgende maand 4 jaar.hoe oud is ze? Ik tel ook de dagen af dat het bij ons thuis lukt met 3 ;p