Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mario Bros Wonder Switch 2 upgrade pack gaat 20 euro kosten, dat vind ik toch wel stevig. Dan moet de toegevoegde content toch al heel goed zijn om dat waard te zijn. Ik hoop dat we toch ook eens kortingen gaan zien op die Switch 2 upgrade packs.
Nu niet dat ik in de bres wil springen voor Nintendo maar het is wel net iets meer als een ‘upgrade’. Er zit een geheel nieuwe multiplayer zone in, nieuwe speelbare personages en een aantal nieuwe challenges. €10 zou imo een betere prijs zijn geweest.
Het is een kleine tweeënhalf jaar geleden dat Super Mario Bros. Wonder op de Nintendo Switch uitkwam. De 2D Mario-platformer werd méér dan enthousiast onthaald, waardoor een herwerking voor de Nintendo Switch 2 niet meer dan een logisch gevolg is. Nintendo zou zichzelf natuurlijk niet zijn als...
Ik had een Nintendo switch 1 en had er een gamecard Mario wonder op gekocht. Nu heb ik de switch 2 en wil het spel upgraden Als je wil upgraden moet je dan een abonnement hebben van Nintendo online ? Of is het voldoende om de upgrade te kopen van 20 euro in de e shop en de game card die ik altijd in mijn switch 1 stak van Mario wonder in de switch 2 te steken?
Ik had een Nintendo switch 1 en had er een gamecard Mario wonder op gekocht. Nu heb ik de switch 2 en wil het spel upgraden Als je wil upgraden moet je dan een abonnement hebben van Nintendo online ? Of is het voldoende om de upgrade te kopen van 20 euro in de e shop en de game card die ik altijd in mijn switch 1 stak van Mario wonder in de switch 2 te steken?