[TCG] One Piece Card Game

Benieuwd of ik vandaag ergens EB1 te pakken ga krijgen, lokale gameshop heeft al laten weten dat distributeur niet tijdig zal leveren.

ik heb de mijne voor 110 euro gekocht in een random webshop.

goed nieuws : mijn lokale cardshop in aalst ( hermelijn) heet restocks van OP05 en 06 binnen gekregen aan 106 euro t stuk. heb mij direct mijn op 05 box gereserveerd zie.

6 maand moeten wachten maar uiteindelijk toch geluk gehad :D

EB-01 was wel maar triestige set. niks waardevol eigenlijk buiten manga chopper. mijn pulls waren ook shit, eerste box waar ik in waarde verlies op heb gemaakt :D

Ja vond het ook maar droevig. Viel op hoe groot mijn stapel dubbeltjes ook was tegenover de vorige sets...

Ja, het is ook een hele kleine set natuurlijk. Buiten enkele boosters in de GM echter nog wel niks kunnen krijgen. Zie ze wel te koop staan op webshops maar ze komen niet aan de prijs van mijn lokale gameshop, dus ik wacht nog wel even.

Kijk er wel hard naar uit, zit veel speelbaars in en kan ik wat decks updaten en terug uit het stof halen. :)

Net de Camden Bandai Namco Store bezocht. Daar hadden ze nog booster packs en boxen van 1, 2, 4, 5 en 6.
Je kon van elk eentje kopen, dus heb mij van elks een box gekocht. Iets meer dan 600 euro kwijt, want was 108 pond per box. Omgerekend naar euro duurder dan bij ons, maar vooral blij met Romance Dawn en Paramount War dus :)

Ja had vandaag ook ergens gelezen dat de Bandai stores terug reprints in stock hadden. Nice!
Reprint is het niet, maar er zouden er wel komen van OP05 tot en met OP09 volgens de geruchten.
To be fair: alles is ook maar beginnen boomen vanaf OP05, want ervoor lagen booster boxen en packs echt maanden in de rekken overal.

Reprint is het niet, maar er zouden er wel komen van OP05 tot en met OP09 volgens de geruchten.
To be fair: alles is ook maar beginnen boomen vanaf OP05, want ervoor lagen booster boxen en packs echt maanden in de rekken overal.

Vandaag OP01 in men LGS gekocht, was restockje binnen. 110 euro. Ook een hele hoop starter decks in stock en op07 lagen ook nog 4 boxen. Ik vermoed dus dat er reprints aan het rondgaan zijn , want ze kon er op geen enkele manier aangeraken voor niet scalper prijzen.

Pulls waren dogshit tho ;(

Sec shanks en AA kinemon

Die sec + aa boxen zouden ze moeten verbieden. Zijn altijd shit /: maak gewoon van elke box 3 hits en steek wat minder sec boxes in een case om ze wat waardevoller te maken. Slaat op niets dat 2-3 sec rares in een case zitten.

Laatst bewerkt:
Ik koop van elke set maar 1 box (rest als singles) maar heb wel tot hiertoe altij geluk gehad en Sec + Alt + Alt leader gehad, dus 3 hits.
Met OP7 2 AA (Otama en Camina) + alt Boa leader. Echt waifu box 😅

Ik koop van elke set maar 1 box (rest als singles) maar heb wel tot hiertoe altij geluk gehad en Sec + Alt + Alt leader gehad, dus 3 hits.
Met OP7 2 AA (Otama en Camina) + alt Boa leader. Echt waifu box 😅
gelukzak :p zo zit er maar 1 max 2 dozen per case eigenlijk.

Vandaag OP01 in men LGS gekocht, was restockje binnen. 110 euro. Ook een hele hoop starter decks in stock en op07 lagen ook nog 4 boxen. Ik vermoed dus dat er reprints aan het rondgaan zijn , want ze kon er op geen enkele manier aangeraken voor niet scalper prijzen.

Pulls waren dogshit tho ;(

Sec shanks en AA kinemon
www.gamblingcrowns.com/
Die sec + aa boxen zouden ze moeten verbieden. Zijn altijd shit /: maak gewoon van elke box 3 hits en steek wat minder sec boxes in een case om ze wat waardevoller te maken. Slaat op niets dat 2-3 sec rares in een case zitten.
Dat klinkt echt frustrerend! Ik heb hetzelfde probleem gehad met die sec + AA boxen. Het lijkt wel of je nooit echt goede pulls krijgt uit die dingen. Het idee om van elke box drie hits te maken en minder sec boxes in een case te stoppen, klinkt als een goede oplossing. Het zou de waarde van de kaarten verhogen en het spel spannender maken. Heb je al contact opgenomen met de uitgever om dit probleem aan te kaarten? Misschien als genoeg mensen klagen, zullen ze er iets aan doen. Hoe dan ook, blijf het proberen, want soms heb je gewoon geluk nodig.

Damn, tegenwoordig echt crappy loot uit mijn boxxen...
Weer er in geslaagd de normal SEC's allebei te trekken uit 2 verschillende boxxen dus kans op AA leaders al zo goe als nihil. Geen enkele van de big hitters gepulled...

20 boxxes opened en 0 manga. Zou zooo graag eens eentje pullen :tongue:.

Hopelijk jullie wat meer geluk!

mijn op08 box was okay.

1aa ( carrot)
1sec rayleigh
1aa leader ( chopper)

voor de rest ook nog nooit een manga of SP getrokken, ook geen aa sec ofzo.

Denk mijn slechtste box van One Piece met OP8, AA Jack en Rayleigh. Wel blij dat de Jack speelbaar gaat zijn dus zal wel voor een goed prijsje wegkunnen.

Mijn OP08 boosterboxen komen vandaag (eindelijk) binnen, ben es benieuwd :)

OP09: The Four Emperors // 13-12-2024
Dit zal ook wel een zalige set gaan worden denk ik!

OP10: ?? // 21-03-2025

bWfgtNX.jpeg

Na 2 boxen zijn deze de specialekes. 3e box blijft gesealed.

Ook wel nog nooit een manga-alt-art eruit gepulled. Maar ben wel content met Ace :)

op 09 box besteld... heb het gevoel dat de hype er al van af is ? cardmarket prijzen storten in en er is weer veel stock.

Terug
Bovenaan