[TCG] One Piece Card Game

Zal de Netflix serie wel wat mee te maken gehad hebben neem ik aan.
Dat en Pokémon dat op ontploffen staat dus veel investeerders die veranderd zijn van schip.

Pun intended.

Jahaaa! Had precies een kopie box (2 packs besteld). Beide had ik Trafalgar law SEC rare alt getrokken en de luffy SEC.

Dus beetje aan het balen dat ik bij beiden exact dezelfde pulls had en eigenlijk ook geen pulls meer verwacht had. Doe zonet een random pack open uit de doos.

Mijne eerste Manga rare!!!! Heerlijk!

mijn Nami Manga Rare (JP) en Bonney Manga Rare (JP) naar PSA gestuurd.. PSA10 PLZ (cant believe i got it :o )

Laatst bewerkt:
Dat en Pokémon dat op ontploffen staat dus veel investeerders die veranderd zijn van schip.
Waar haal je die info eigenlijk? Gaan ze effectief stoppen dermee? Lijkt me waanzinnig op dit moment gezien de vraag. Eerlijk gezegd lach ik mensen uit die dat geloven. Wat er staat te gebeuren is prijzen die terug normale niveau's aannemen, waarna er panic sellers de prijzen doen tanken. De grote spelers kopen dat wsl gewoon op, en nog geen half jaar later kom je terug op 'normale' prijzen uit. Dat het gedaan is met de waanzinnige toestanden van scalpers en meerprijzen daar ga ik stilletjesaan vanuit en zou ook niet meer dan logisch zijn na zo'n zotte jaren (klaarblijkelijk want ik heb al 25 jaar geen pokkemonkaart meer aangeraakt).

Dus tenzij je een cardflipper bent heb je niets te vrezen hoor. Het idee al dat mensen 'investeren' in dozen aan 3x MSRP in de hoop dat het nog opbrengt is al even waanzinnig. De cryptomarkt heeft de rede bij sommigen volledig weggezogen, wat het grappig genoeg nog een reële optie maakt dat het nog opbrengt ook. XD

Nice, kans is toch sowieso hoger bij PSA 10 op One Piece door hogere kwaliteit van kaarten, toch?
Ik denk het. Heb daarnet ook eens men nieuwe pull opgestuurd naar Beckett.. had een Nami OP08-106 getrokken. Wou die kaart al lang in het engels daarnet uit het eerste pakje van Op09 boosterbox getrokken.

En klopt het wat ze aanrekenen van kostprijs op de waarde van uw kaart? (ik zou graag mijn Borussia Dortmunt kaartje laten graden bij Beckett)

Ja dat klopt. Het is een soort van garantie dus afhankelijk van de waarde van u kaart komt er een aanrekening in vorm van garantie boven op de grading en verzendingskosten.

Heeft er iemand eigenlijk al eens een winkel nabij tegengekomen waar ze blisters verkopen? Boosters in verpakking dus.
Weet dat Game Mania ze soms had RIP, maar tot nu toe nergens anders tegengekomen...

Mijn "lokale" shop (cardgameshop in Wijnegem) heeft tegenwoordig echt nooit meer iets op stock met release... Begrijp het niet.

Heeft er iemand eigenlijk al eens een winkel nabij tegengekomen waar ze blisters verkopen? Boosters in verpakking dus.
Weet dat Game Mania ze soms had RIP, maar tot nu toe nergens anders tegengekomen...

Mijn "lokale" shop (cardgameshop in Wijnegem) heeft tegenwoordig echt nooit meer iets op stock met release... Begrijp het niet.
Ik enkel via Bol, maar nooit op release. Uit het niets komt een set plots te koop en helaas soms ook gewoon te duur.

Same.. ik doe het al probleemloos een hele tijd. Enkel bij op05 was het ook al redelijk moeilijk in de tijd... Ik kon nog mooi op13 kopen maar nu is het erg aan het worden ik kan ook niet aan de 14 geraken en als het kan is het overpriced afuk.

Voor mij is one piece TCG nu wel gedaan

Had 2 boxxen bemachtigd aan 100€ dus was eigenlijk al aan het twijfelen om er is 1 bij te houden omdat de waarde al meteen 50€ gestegen was. Maar de collector in mij heeft zich laten overtuigen.
Dik spijt van want 4 van de lameste alts getrokken :sarcastic:. (vergo, foxy, perona en shanks)

Moest er iemand interesse in bulk hebben voor de collectie. Of een volledige set (of toch zo volledig mogelijk). Laat maar weten.

Volgende set nog erger blijkbaar. Nu al bij veel shops ter oren gekomen dat er zeer weinig geprint is door dat de sets elkaar te snel opvolgen. Waardoor de boxxen nu al in pre order aan 400EUR staan... Absurd gewoon.

Had 2 boxxen bemachtigd aan 100€ dus was eigenlijk al aan het twijfelen om er is 1 bij te houden omdat de waarde al meteen 50€ gestegen was. Maar de collector in mij heeft zich laten overtuigen.
Dik spijt van want 4 van de lameste alts getrokken :sarcastic:. (vergo, foxy, perona en shanks)

Moest er iemand interesse in bulk hebben voor de collectie. Of een volledige set (of toch zo volledig mogelijk). Laat maar weten.
Heb wel interesse in bulk, vooral omdat ik OP speel. Laat maar weten.
Volgende set nog erger blijkbaar. Nu al bij veel shops ter oren gekomen dat er zeer weinig geprint is door dat de sets elkaar te snel opvolgen. Waardoor de boxxen nu al in pre order aan 400EUR staan... Absurd gewoon.
Jup...

Ah, hier misschien goed om te vragen. Ik ben gestop met spelen maar ik zou graag nog alle regular art leaders verzamelen. Ik heb ze allemaal tem OP9. Iemand hier toevallig die de rest heeft liggen en wegdoet?

Terug
Bovenaan