NemesisBE
Well-known member
Verslaving*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verslaving*

(zal wel nog zakken waarschijnlijk) Gewoon open doen...heb nu 3 boxen maar ben allen geinteresseerd in de gen1 starters dus durf ze niet opendoen![]()

Er zijn online winkels die €60! vragen voor zo'n doosje.Maar zeker triestig dat dozen voor dubbele prijs op 2de hands etc. staan

Ik heb 2 dreamlands gedaan vandaag en daar was niets meer over. Rekken waren leeg. Ook geen andere kaarten beschikbaar. (Dreamland Merksem en Olen)Net nog naar mijn lokale dreamland gereden omdat het toch ook begon te kriebelen voor de first partner series 1. Ik ging er naartoe met het gedacht dat ik wss met lege handen zou terugkomen maar er was nog redelijk veel voorraad. Echt wel absurd dat de prijzen online zo hoog zijn.
Ik ben in Tongerlo geweest.Ik heb 2 dreamlands gedaan vandaag en daar was niets meer over. Rekken waren leeg. Ook geen andere kaarten beschikbaar. (Dreamland Merksem en Olen)

Ik ben in Lier geweestIk heb 2 dreamlands gedaan vandaag en daar was niets meer over. Rekken waren leeg. Ook geen andere kaarten beschikbaar. (Dreamland Merksem en Olen)
. Daar was het wel maar 1 stuk per gezin. Wel enkel de first partner series die er nog was en nog wat JT booster packsZoals elke keer, eerst de OG Dreamland winkels, de oude toychamps krijgen later stock.Hier enkel maar Journey Together boxen, maar denk dat daar nooit echt veel Pokémon kaarten geleverd worden. Boerengat tov een stad.![]()
Tongerlo is geen oude Toy ChampZoals elke keer, eerst de OG Dreamland winkels, de oude toychamps krijgen later stock.

)