[TCG] Pokémon

Die is zeker niet near mint. Daar is teveel whitening voor. Is volgens mij zelfs geen mint. Op de 2de foto zie je enkele krassen.
Mint is beter dan near mint he :unsure:
Zit een kleine surface kras op, de rest van de holo is vrij clean van wat ik zelf zo kan zien.

Mint is beter dan near mint he :unsure:
Zit een kleine surface kras op, de rest van de holo is vrij clean van wat ik zelf zo kan zien.
Ja heb beide door elkaar gehaald, excuseer.
Is volgens mij zelfs geen near mint. Near mint mag geen krassen hebben. Is ook teveel whitening om near mint te zijn.

"It can have a few minor spots, but scratches can never be allowed for NM cards."

Ik ben vorig jaar voor mijn kinderen wat pokemon kaarten gekocht mss 5 packs (open gedaan en in zo blistertje gestoken )
Heb het idee om weer elke week 1 pack te kopen en wie weet ooit.... als dit een slecht idee is zegt het ook maar:wink:

Ben de collectie aan het uitdunnen. ATM Evolving Skies boosterboxen te koop. Ook Hidden Fates tins. Latios & Latias GX 170 van Team Up staat ook te koop. :-)

Ben de collectie aan het uitdunnen. ATM Evolving Skies boosterboxen te koop. Ook Hidden Fates tins. Latios & Latias GX 170 van Team Up staat ook te koop. :)
Ik zou nog wachten met Evolving Skies te verkopen, die staan zeker nog niet op hun piekpunt ;)

@Razer Laten jullie die boosterpak's toe of open. Heb nu random wat pakjes gekocht voor mijn kinderen en zij zoeken dan "de waarde" op.
Heb 1 van 12€ geen idee of dat correct is wat je op zo site's leest.

@Razer Laten jullie die boosterpak's toe of open. Heb nu random wat pakjes gekocht voor mijn kinderen en zij zoeken dan "de waarde" op.
Heb 1 van 12€ geen idee of dat correct is wat je op zo site's leest.
Hangt van veel factoren af: over welke set het gaat, is de master set al compleet, ...
Denk dat het voor kinderen voornamelijk leuk moet zijn om packs te openen ipv card value.
Koop een binder en maak er een treasure hunt van om een master set aan te maken, zullen ze vast een leukere uitdaging vinden ipv card value te waarderen. Dat is eerder voor de grote kinderen 🙃

Hangt van veel factoren af: over welke set het gaat, is de master set al compleet, ...
Denk dat het voor kinderen voornamelijk leuk moet zijn om packs te openen ipv card value.
Koop een binder en maak er een treasure hunt van om een master set aan te maken, zullen ze vast een leukere uitdaging vinden ipv card value te waarderen. Dat is eerder voor de grote kinderen 🙃
Ze zijn 11 en 14jaar tis eigenlijk beetje voor ons drie, bedoeling is niet om direct te verkopen maar mijn dochter zoek da direct op:)
We steken ze ook direct in zo blisterkes ( geen map )

Mocht dit niet zo absurd veel kosten, ik zou er als 2 speler spel nog wel interesse in hebben. 3 complete decks, en ideaal om uit nostalgie nog eens te spelen, als moderne boardgamer ook graag wat leuke 2 speler games in huis. Maar € 249 als mogelijke retailprijs? Neen, bedankt. Daarvoor koop ik 3-5 écht leuke boardgames met véél meer inhoud.

Denk dat het meer dienst doet dan Collector's item dan als spel in dit geval.

Kan het zijn dat de
Evolutions
Evolutions van 2016 gezakt zijn na 400€ voor het set?

Kan het zijn dat de
Evolutions
Evolutions van 2016 gezakt zijn na 400€ voor het set?
Masterset incl alle reverse holo's? Lijkt me vrij weinig.
Heb een anderhalf jaar geleden een bijna volledig set (miste 2 kaarten, Pidgeot EX en Dragonite EX denk ik) aan 500€ gekocht, vervolledigd en dan kaart per kaart verkocht en leverde apart toch vlot een €950 op. Dat was natuurlijk wel toen de hype nog iets meer leefde dan nu..

Dat was natuurlijk wel toen de hype nog iets meer leefde dan nu..
Waarom denk je dat de hype is afgenomen?

Anyway, vrijdag Scarlet & violet base set :)
Leuk dat we eindelijk van de yellow borders vanaf zijn. En dat we guaranteed een holo/rev holo hit per pack te krijgen hebben.
Zelf tot rare triple hit packs.

Terug
Bovenaan