Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spreekt toch voor zich?weet iemand hoe die online code's kan nakijken of ze gebruik zijn of niet. zonder te claimen?
Wordt dat ergens gestreamd?Zijn er hier ook effectief spelers?
Ik was van 2016 tot 2019 één van de hoogst geranschikte belgen in het spel, met meerdere hoge finishes en worlds appearances, maar ben jammer genoeg moeten stoppen wegens de geboorte van mijn zoontje en elke maand reizen werd een beetje te moeilijk. Heb ooit zelfs een weekend naar Brazilië (woensdag-zondag) gevlogen om daar snel een toernooi te doen. Tot voor corona hield ik ook een liga open om elke week samen te komen en wat met de kaarten te spelen, dit gaat jammer genoeg ook niet meer nu.
Nu met corona ligt alles stil jammer genoeg maar speel geregeld nog online toernooien die nu gretig georganiseerd worden. Dus zou leuk zijn als er hier nog mensen zitten dit het spelen of willen gaan spelen natuurlijk!

Het leukste is om op twitch op twitch.tv/pokemontcg te kijken naar grote toernooien (worlds 2019 of dergelijke). De commentatoren doen daar heel hard hun best om ook nieuwe mensen te betrekken. Natuurlijk zal het altijd wel leuker zijn als je de spelers kent en de kaarten van dat moment.Wordt dat ergens gestreamd?
Nog nooit een spel gezien (of zelf gespeeld), maar zou het wel eens willen zien.
edit: efkes gekeken op YT. Toch maar saai als ge er niets van kent. Geen idee wat ik verwachtte![]()
gekocht op 2ehands toevallig?Ik heb hier ook nog een behoorlijke collectie liggen, vooral uit het WoTC-tijdperk. Ik denk dat ik de eerste 8-9 sets compleet heb.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Deze blijven sealed, heb al genoeg Vivid Voltage geopend.Nice! Hopelijk heb je goeie pulls!
27 augustus komen hier ook normaal 2 boxen toe met de nieuwe Evolving Skies![]()
Ahzo, nog beterDeze blijven sealed, heb al genoeg Vivid Voltage geopend.
Deze set is nu out of print dus blijven ze dicht.
Evolvin Skies heb ik ook een hoop besteld.
Net als celebrations.
dju ...Queen of Games in Oostende (Swan Panasia).Waar kopen jullie sleeves voor kaarten?
Deze?Queen of Games in Oostende (Swan Panasia).
Geen idee welke maat natuurlijk. Ken de maten niet vanbuiten.
Geen idee, maar je moet de normale sleeves hebben, dus zonder speciale afmetingen ed.
Waar kopen jullie sleeves voor kaarten?